„Prywatny jet, którego możesz używać w salonie”. Samsung przed koncertami Taylor Swift w humorystyczny sposób promuje odkurzacze

„Prywatny jet, którego możesz używać w salonie”. Samsung przed koncertami Taylor Swift w humorystyczny sposób promuje odkurzacze
Samsung stworzył serię humorystycznych reklam outdoorowych, w których nawiązuje do prywatnego jeta Taylor Swift. Billboardy są jednocześnie formą promocji... odkurzacza Bespoke Jet AI.
O autorze
1 min czytania 2024-07-08

Sława ma swoje ciemne strony. Na przykład wokalistka Taylor Swift znana jest nie tylko z uwielbianych na całym świecie piosenek, ale również z zamiłowania do podróży samolotem nawet na krótkich dystansach (co z kolei spotykają się z hejtem). Samsung postanowił wesprzeć Swift w tej drugiej kwestii i z okazji koncertów w Amsterdamie zorganizował outdoorową akcję… odkurzacza.

Co łączy prywatne samoloty artystki ze sprzętem AGD? Okazuje się, że nazwa, której wspólnym elementem jest „jet”. W ten sposób narodziła się seria reklam Samsung Bespoke Jet AI, które zostały opatrzone zabawnymi hasłami. Wśród nich znalazły się m.in. „Nareszcie prywatny jet, którego możesz używać w salonie” czy „Wreszcie prywatny odrzutowiec, z którego możesz korzystać na krótkich dystansach”.

Reklamy pojawił się na lotnisku w Amsterdamie, a także na stacjach metra i ulicach w pobliżu obiektu Johan Cruijff ArenA, w którym odbyły się trzy koncerty Taylor Swift w ramach trasy „The Eras Tour”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja Samsung powstała we współpracy z agencją TBWA.

PS Boom na kreacje w stylu fake OOH/CGI

2023 był rokiem boomu na reklamy FOOH, czyli Fake Out of Home, ale nie zapowiada się na to, by ten hype miał szybko minąć. FOOH to kreatywne podejście do tradycyjnej reklamy outdoorowej, które de facto największy buzz wywołuje w digitalu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2 Rower lekiem na miejską billboardozę? Co drugi Polak jest na „tak”

56% Polek i Polaków przyznaje, że reklamy na miejskich rowerach publicznych są dobrym sposobem na ograniczenie tradycyjnych reklam, które często „zaśmiecają” przestrzeń publiczną – wynika z 6. edycji badania EKObarometr, realizowanego przez instytut badawczy SW Research, we współpracy z Nextbike Polska. Jednocześnie 44% uważa, że taka reklama może być o wiele skuteczniejsza przy promocji ekologicznych produktów i usług.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się