Zawrotnie zwrotne nowe Twingo w kampanii agencji Publicis dla marki Renault

Rozpoczyna się zakrojona na dużą skalę kampania przygotowana przez agencję Publicis oraz jej digitalowe ramię Digital Wonderland, której celem jest wprowadzenie na rynek nowej wersji samochodu Renault Twingo. Działania komunikacyjne będą realizowane w Internecie, telewizji, prasie, radiu i kinach.
O autorze
2 min czytania 2014-09-08

Organizatorzy promocji przewidzieli także eventy prowadzone na terenie wybranych centrów handlowych w całej Polsce. Do współpracy przy realizacji kampanii agencja Publicis zaprosiła znaną blogerkę modową Macademian Girl. Kreacje wykorzystane w kampanii zostały przygotowane przez znanych francuskich projektantów – parę: Kuntzel+Degas. Publicis Poland przygotował polską wersję kampanii i koordynuje jej realizację w Czechach, na Słowacji i na Węgrzech.

„Nowe Renault Twingo to zwinne, nieduże, ale przestronne 5-drzwiowe, nowoczesne auto miejskie adresowane przede wszystkim do kobiet. Dlatego od samego początku projektowaliśmy komunikację w taki sposób, by przede wszystkim przyciągnąć ich uwagę. Stąd m.in. pomysł na zaproszenie do współpracy Macademian Girl, która wraz z blogerkami z innych krajów, jako jedna z pierwszych osób mogła zobaczyć nowe Renault Twingo na festiwalu Cannes i podzielić się z fanami swoimi wrażeniami. Pomogła nam także w realizacji konkursu prowadzonego w serwisach Facebook i Instagram.” – powiedział Janusz Chodyła, Szef Reklamy Renault Polska.

„W kampanii korzystamy praktycznie ze wszystkich rodzajów mediów. Ciekawym elementem działań będą akcje prowadzone w centrach handlowych w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Wrocławiu, Gdyni i Szczecinie. We współpracy z marką Douglas zorganizowaliśmy stoiska, w których hostessy będą prezentować zalety nowego auta i przy okazji zapisywać klientki na profesjonalny makijaż.” – powiedziała Olga Pilarczyk, Account Supervisor z Publicis Poland.

Na potrzeby kampanii agencja Publicis przygotowała łącznie 6 spotów telewizyjnych, w tym dwa trwające 45 sekund. Kreacje ukażą się w kanałach należących do stacji TVP, TVN, Polsat i sieci At Media. Reklamy prasowe będą publikowane łącznie aż w 13 tytułach zaliczanych do prasy kolorowej, w tym na łamach magazynów: Avanti, Wysokie Obcasy, Show, Świat Kobiety, Viva i Zwierciadło. W przypadku Internetu formy reklamowe przygotowane przez Digital Wonderland będą emitowane m.in. w serwisach: Gazeta.pl, Onet.pl i WP.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Maciej Lissowski (Chief Operating Officer)), Olga Pilarczyk (Account Supervisor), Kamila Kot (Account Executive), Agnieszka Pyzel (Print Production Executive), Katarzyna Lisicka (Print Production Director), Joanna Jezierska (Senior Copywriter), Damian Cendrowicz (Art. Director). Digital Wonderland reprezentowali: Jakub Zborowski (Account Manager) i Łukasz Chomyn (Head of Social Media Department) Ze strony klienta w pracach przy kampanii udział brali: Janusz Chodyła (Szef Reklamy), Monika Jastrzębska (Koordynator ds. Mediów), Magdalena Porazińska (Koordynator Digital i Social Media) i Alicja Piontek-Szczęsny (Specjalista ds. Reklamy Lokalnej). Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy: OMD.



Słuchaj podcastu NowyMarketing

Renault jest jednym z pierwszych klientów agencji. Publicis realizuje kampanie dla tej marki od ponad 20 lat. W 2012 roku Publicis i OMD otrzymały nagrodę Effie za skuteczność zaprojektowanej dla Renault kampanii o nazwie „Lojalni klienci”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się