Xayoo i Olsza, Pago i Kinga Kujawska, Jcob i Yoshi, Cinkrof i Navcia – oto pary gamerów, którzy w tym roku wezmą udział w zaciętej rywalizacji podczas kwietniowej odsłony Warka Planet of Gamers Cup. Gra w parach to wielka zmiana w stosunku do ostatniej edycji. Dzięki nowej formule zawodnicy będą musieli wykazać się nie tylko niezwykłymi gamingowymi kompetencjami, ale także umiejętnością współpracy, co doskonale wpisuje się w socjalny charakter marki Warka.
Podobnie jak w poprzednich latach, zawodnicy na kilka dni przeniosą się do świata rodem z Planety Warka, gdzie czekać będą na nich nie tylko wielkie gamingowe emocje, ale także możliwość integracji.
Zobacz również
W tym roku towarzyszyć im będzie również gość specjalny – Krzysztof Ibisz. Jego rola zostanie jednak ujawniona dopiero 16 kwietnia podczas turnieju. Fani gamingu będą mogli śledzić całą rywalizację na żywo.
Transmisja rozpocznie się o godz. 16.00 na wydarzeniu na Facebooku projektu, na Twitchu i YouTube Polsat Games oraz na livestreamach każdego z twórców. Tytuły gier, w jakich zmierzą się ze sobą gamerzy wciąż owiane są tajemnicą. Wydarzenie promuje trailer nawiązujący do współczesnych trendów hi-tech – sztucznej inteligencji oraz hologramów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Turniej wspierany jest przez nowy produkt od Warki – Warka 0.0% Energy, będący odpowiedzią na wzrost kategorii napojów energetycznych, zwłaszcza w grupie młodych dorosłych. Warka 0.0% Energy stanowi orzeźwiające połączenie piwa 0.0%, lemoniady i napoju energetyzującego. Obecnie w sprzedaży dostępne się dwa smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Warka to pierwsza polska marka piwa, która na stałe weszła do świata gamingu. Nie ustaje przy tym w przygotowywaniu nowych, ekscytujących projektów dla fanów gier. To dlatego trzecia edycja turnieju Warka Planet of Gamers Cup przyniesie wiele zmian, zyskując jeszcze bardziej angażujący charakter
– Przed nami zupełnie nowa formuła projektu nawiązująca do socjalnego charakteru marki – tłumaczy Mariusz Brzeziński, Brand Manager Warki. – Postawiliśmy też na atrakcyjną wizualnie oraz multi-touchpointową komunikację. Dodatkowo, tej wiosny poszliśmy o krok dalej i wprowadziliśmy do naszej oferty zupełnie nowe piwo, czyli Warka 0.0% Energy, które doskonale orzeźwi np. podczas wielogodzinnych rozgrywek z przyjaciółmi. Całość tworzy epicką ofertę dla wszystkich fanów gamingu – dodaje Brzeziński.
Pomysłodawcą wydarzenia jest marka Warka. Przy realizacji działań współpracują: 2012 Agency, TWIN i FRENZY. Działania PR prowadzi agencja HOPE. Media planuje i kupuje Starcom.