„W pierwszym etapie planuję stworzyć cykl darmowych wideolekcji na Youtube, połączonych z zadaniami kreatywnymi dla odbiorców. Po osiągnięciu odpowiedniego pułapu planuję uruchomić dodatkowy cykl wyjazdów artystycznych w różnych miastach Polski, których efektem ma być muzyka stworzona przez uczestników, zakładanie zespołów. Równolegle rozpocznę sprzedaż tematycznych kursów online (tworzenie w różnych gatunkach, odblokowanie artystyczne, muzyka a tekst, produkcja muzyczna…). Dodatkowo, prawdopodobnie otworzę „”kawiarnię artystyczną”” online – miejsce, w którym muzycy będą wykonywać szereg zadań kreatywnych, aby zaczęli tworzyć swój materiał, a nie skupiali się na działaniach odtwórczych” – mówi Mateusz Czechowicz.
Dzisiejszy stan technologii pozwala muzykom z różnych obszarów świata na tworzenie wspólnego materiału. Wszystko to ma na celu sprzężenie ze sobą nauczania w formie pracy na żywo z nauczycielem z nauczaniem online. Mateusz pragnie, aby obie formy były w Teorii Strun równowarte, a nawet uzupełniające się.
Zobacz również
Mateusz Czechowicz jest uczestnikiem programu akceleracyjnego „Surferzy Wiedzy” skierowanego do osób, które chciałyby zbudować własny biznes w oparciu o swoją pasją, jaką jest dzielenie się wiedzą i edukacja innych.
Właśnie ruszył nabór do drugiej już edycji programu akceleracyjnego „Surferzy Wiedzy” pomagającego rozwinąć projekty z branży EdTech. Akcelerator ma za zadanie pomóc w stworzeniu własnego produktu, dostarczając wiedzę doświadczonych mentorów, narzędzia i zaplecze produkcyjne. Pomaga przekształcić pomysły w pierwszą wersję produktu lub MVP, mogącego wejść na rynek i oczywiście na siebie zarabiać. Udział w programie akceleracyjnym może znacząco przyspieszyć pracę nad projektem. Dzieje się tak, dzięki pracy z mentorami nad strategią produktową i biznesową, a także w ramach realizacji produktu w postaci jego pierwszych prototypów. Co więcej, wybrane projekty uzyskują dostęp do infrastruktury i usług technologicznych oferowanych przez organizatorów.
Do pierwszej edycji programu zakwalifikowało się 16 projektów, czego efektem było stworzenie niezwykle ciekawych produktów. Wśród nich znalazła się technologia rozpoznania emocji w edukacji umiejętności społecznych, technologia wspierająca obsługę systemów informatycznych, psychometria i algorytmy w doradztwie zawodowym dla młodzieży, gaming i VR w nauce public speaking, a nawet cyfrowa szkoła muzyczna.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Kto może wziąć udział w Akceleratorze? Każdy, kto pragnie rozwinąć swój projekt biznesowy z branży edtech lub pokrewne w formie spółki lub działalności gospodarczej. Organizatorzy szukają osób wierzących w siłę dzielenia się wiedzą i pasjonatów nowych technologii, którzy wiążą swoją przyszłość zawodową z branżą.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Zgłoszenia można dokonać na stronie Akceleratora.