TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Zespół Måneskin nowym bohaterem kampanii Gucci

Zespół Måneskin nowym bohaterem kampanii Gucci
Od wygranej w Eurowizji do zostania twarzą kolekcji jednego z najsłynniejszych domów mody. Projektant Alessandro Michele osobiście zaprosił włoski zespół do wzięcia udziału w sesji promującej „Gucci Aria".
O autorze
1 min czytania 2021-09-10

Tegoroczna edycja Konkursu Piosenki Eurowizji zakończyła się zwycięstwem Włoch. Reprezentantem kraju została rockowa grupa Måneskin, która od początku była faworytem bukmacherów i internautów. Nie było zatem zaskoczenia w momencie ogłoszenia najlepszej piosenki, czyli mocnego i energetycznego kawałka „Zitti e buoni”.

Po tym wydarzeniu włoski zespół od razu podbił serca słuchaczy na całym świecie – jego piosenki lądują na szczycie globalnych list przebojów z milionami odtworzeń. Jednak fani pokochali Måneskin nie tylko ze względu na muzykę, ale również charakterystyczny wizerunek – nawiązujący do muzyki rockowej, odważny i nierzadko kontrowersyjny. Członkowie zespołu nie boją się sięgać po elementy garderoby obu płci, przez co podkreślają, że nie chcą się ograniczać konwenansami, jeśli chodzi o ich własną ekspresję.

– Chcemy, by ludzie zrozumieli nasze przesłanie, o tym, że nikt nie powinien czuć się wykluczony. Nasz wizerunek nie zna granic – dlatego niektórych bardziej konserwatywnych odbiorców nadal może szokować. Bądźmy szczerzy – czym różni się mężczyzna z pomalowanymi paznokciami od kobiety? – wypowiada się Victoria z zespołu Måneskin na łamach portalu Onet Muzyka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Te odwagę w wyrażaniu siebie docenił włoski dom mody Gucci, którego dyrektorem kreatywnym od 2015 roku jest Alessandro Michele. Ceniony projektant osobiście postanowił zaprosić zespół do nowej kampanii, która jest pierwszym projektem stworzonym w stulecie marki.

Jak widzimy na pierwszych zdjęciach opublikowanych na oficjalnej stronie domu mody i na kanałach social media Måneskin, kampania idealnie wpisuje się w styl muzyków, który możemy lepiej poznać chociażby dzięki ich teledyskom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przypomnijmy, że dom mody Gucci już wcześniej zapraszał do współpracy artystów, którzy wyróżniają się stylem i otwartością w modzie – w ostatnim czasie byli to m.in. Miley Cyrus i Harry Styles.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się