Zespół Måneskin nowym bohaterem kampanii Gucci

Zespół Måneskin nowym bohaterem kampanii Gucci
Od wygranej w Eurowizji do zostania twarzą kolekcji jednego z najsłynniejszych domów mody. Projektant Alessandro Michele osobiście zaprosił włoski zespół do wzięcia udziału w sesji promującej „Gucci Aria".
O autorze
1 min czytania 2021-09-10

Tegoroczna edycja Konkursu Piosenki Eurowizji zakończyła się zwycięstwem Włoch. Reprezentantem kraju została rockowa grupa Måneskin, która od początku była faworytem bukmacherów i internautów. Nie było zatem zaskoczenia w momencie ogłoszenia najlepszej piosenki, czyli mocnego i energetycznego kawałka „Zitti e buoni”.

Po tym wydarzeniu włoski zespół od razu podbił serca słuchaczy na całym świecie – jego piosenki lądują na szczycie globalnych list przebojów z milionami odtworzeń. Jednak fani pokochali Måneskin nie tylko ze względu na muzykę, ale również charakterystyczny wizerunek – nawiązujący do muzyki rockowej, odważny i nierzadko kontrowersyjny. Członkowie zespołu nie boją się sięgać po elementy garderoby obu płci, przez co podkreślają, że nie chcą się ograniczać konwenansami, jeśli chodzi o ich własną ekspresję.

– Chcemy, by ludzie zrozumieli nasze przesłanie, o tym, że nikt nie powinien czuć się wykluczony. Nasz wizerunek nie zna granic – dlatego niektórych bardziej konserwatywnych odbiorców nadal może szokować. Bądźmy szczerzy – czym różni się mężczyzna z pomalowanymi paznokciami od kobiety? – wypowiada się Victoria z zespołu Måneskin na łamach portalu Onet Muzyka.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Te odwagę w wyrażaniu siebie docenił włoski dom mody Gucci, którego dyrektorem kreatywnym od 2015 roku jest Alessandro Michele. Ceniony projektant osobiście postanowił zaprosić zespół do nowej kampanii, która jest pierwszym projektem stworzonym w stulecie marki.

Jak widzimy na pierwszych zdjęciach opublikowanych na oficjalnej stronie domu mody i na kanałach social media Måneskin, kampania idealnie wpisuje się w styl muzyków, który możemy lepiej poznać chociażby dzięki ich teledyskom.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przypomnijmy, że dom mody Gucci już wcześniej zapraszał do współpracy artystów, którzy wyróżniają się stylem i otwartością w modzie – w ostatnim czasie byli to m.in. Miley Cyrus i Harry Styles.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się