Które z emocji zdominuje zestawienie? Miłość, uśmiech, zaskoczenie, seks, wzruszenie – jeśli interesujesz się marketingiem, mediami społecznościowymi lub po prostu internetowymi viralami – zobacz!
#10 Skittles: “The Portrait” – 24 mln wyświetleń
Zobacz również
Reklama Skittles, która pokazana została na Super Bowl. W roli głównej, gość specjalny – wokalista Aerosmith Steven Tyler, którego, jak mówią specjaliści, zasługą jest tak duża liczba odsłon tej reklamy. „Rock the Rainbow. Taste the Rainbow.”
#9 Pokemon: „Pokémon 20” – 25 mln wyświetleń
Pokemony jedno z najciekawszych, społecznych zjawisk 2016 roku. Świetna reklama pokazuje, jak Pokemony łączą rzeczywistość wirtualną ze światem realnym. Przedstawia też grę Pokemon Go jako rozrywkę intelektualną!
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
#8 Hyundai – „The Chase” – 26 mln wyświetleń
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Czy posiadanie samochodu mającego funkcję zdalnego uruchamiania może być przydatne? Okazuje się, że bardzo! Kolejna reklama emitowana w w czasie Super Bowl. Tym razem od Hyundai.
#7 Always: Like a girl – „Keep playing” – 28 mln wyświetleń
Kolejny rok, kolejna kampania Always. Wyróżnia się na tle poprzednich spotów w zestawieniu! Kolejna odsłona kampanii “Like a girl”. Czy udana? Liczba negatywnych opinii pod spotem każe się się zastanowić. Wam jak się podoba?
Zobaczcie też, według nas, lepsze, zeszłoroczne reklamy!
#6 Mountain Dew – „Puppymonkeybaby” – 28 mln wyświetleń
Kolejny spot, który prezentowany był podczas Super Bowl. Najkrótsza reklama w zestawieniu. By zrozumieć jej popularność, trzeba też odwołać się do całego sposobu komunikacji Mountain Dew, który marka kreuje w przekazie reklamowym.
Poniżej przykłady innych (kontrowersyjnych) reklam marki.
#5 Clash Royale – „Theme Song” – 38 mln wyświetleń
Muzyka w spocie robi swoje. Krótki film promocyjny gry mobilnej, nie jedyny w tym zestawieniu. Pokazany jest produkt, animacja jest technicznie bardzo dobra i, jak widać, bardzo podoba się graczom. Co ważne, są inne spoty w tej serii, które są pięknie połączone postaciami gry.
#4 Samsung Galaxy S7 – „Official Introduction” – 46 mln wyświetleń
Bez zbędnych tłumaczeń. Samsung wie, jak opowiadać o swoim produkcie. 95% ocen w spocie to oceny pozytywne, co przy skali 100 000 ocen jest wynikiem, który robi wrażenie!
#3 Nike Football – „The Switch” – 58 mln wyświetleń
Najdłuższa, najlepiej oceniana i najbardziej lubiana historia w tym zestawieniu.
Film pokazuje, jak ważna jest fabuła w filmach na YouTubie. Obecność gwiazdy, jaką jest Cristiano Ronaldo też robi swoje. Jedna z najbardziej skomplikowanych reklam w tej 10.
#2 Knorr – „Love at first taste” – 60 mln wyświetleń
Miłość i smak mają wiele wspólnego, a „przez żołądek do serca” to nie tylko czcze powiedzenie, bo okazuje się, że smak może być kluczem do serca drugiej osoby, a wspólne upodobania kulinarne mogą nas do siebie naprawdę mocno zbliżyć – dowodzi Knorr w swoim eksperymencie #MiłośćOdPierwszegoZasmakowania, który obejrzano w 2016 roku ponad 60 milionów razy!
#1 Mobile Strike – Arnold’s Fight – 103 mln
Czy to postać Arnolda robi tutaj takie show? Film nie pozbierał najlepszych opinii jednak największy zasięg 2016 roku należy do niego. Kolejna reklama, która pokazana została na Super Bowl. Swoją drogą, ciekawe to czasy, kiedy reklama gry zostaje najpopularniejszą reklama roku!
Już nie możemy się doczekać, aż w przyszłym roku YouTube wprowadzi nową formę reklamy. Opowiedzieć historię w 8 sekund? Can’t wait!