W trwającej od 15 sierpnia promocji „Zgarniaj klawe fanty” kody spod kapsli wymieniać można na stylową koszulkę z nadrukiem nawiązującym do dawnych czasów, grę planszową „Kolejka” oraz vouchery do stylizowanego na PRL warszawskiego Escape Roomu.
Pod kapslami specjalnie oznaczonych promocyjnych opakowań Królewskiego Niefiltrowanego znajdują się unikalne kody. Żeby wziąć udział w promocji, należy rejestrować je na swoim koncie na stronie www.krolewskie.pl – zebranie odpowiedniej liczby kodów umożliwia odbiór wyjątkowych nagród, przywołujących klimat stolicy sprzed kilkudziesięciu lat.
Zobacz również
By zdobyć wyjątkową koszulkę wystarczy zarejestrować 25 kodów. Nagrodą za 35 kodów jest gra planszowa „Kolejka”, w której uczestnicy mogą zapoznać się z codziennością lat 80. Konsumenci, którzy zbiorą 50 kodów będą mogli wraz z trójką swoich znajomych zmierzyć się z zagadkami warszawskiego Escape Roomu stylizowanego na czasy PRL.
– Królewskie Niefiltrowane inspiruje się smakiem, charakterem i tradycjami dawnej Warszawy. Nagrody w promocji „Zgarnij klawe fanty” przywołują ten klimat i pozwalają z przymrużeniem oka odkrywać uroki tamtych czasów – podkreśla Mariusz Brzeziński, Specjalista marki Królewskie w Grupie Żywiec.
Trwającą do 15 listopada promocję Królewskiego Niefiltrowanego wspierają działania w Internecie i mediach społecznościowych oraz dedykowane materiały w punktach sprzedaży. Szczegóły promocji i pełny regulamin dostępny jest na stronie. Na pytania konsumentów odpowiada też uruchomiona na czas promocji infolinia pod numerem 22 100 48 08, czynna w dni robocze w godzinach od 9.00 do 16.00.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kreację promocji „Zgarniaj klawe fanty” przygotowały agencje JUST i TWIN.digital collective. Zakupem mediów zajmuje się Mediavest, a za komunikację PR odpowiada agencja ROOTS PR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing