Zgłoś wystąpienie na Festiwal INSUMMIT 2025 [PATRONAT]

Zgłoś wystąpienie na Festiwal INSUMMIT 2025 [PATRONAT]
Ruszyła możliwość zgłaszania propozycji wystąpień i innych formatów festiwalowych prezentujących najnowsze insighty i innowacje w różnych grupach tematycznych.
O autorze
1 min czytania 2025-04-16

INSUMMIT jest uznawany za największe i jedno z najbardziej merytorycznych wydarzeń w Europie, które dostarcza insighty wszystkim tworzącym innowacyjne produkty, usługi, marki i polityki. W minionej edycji Festiwalu wzięło udział ponad 1200 osób, a jego program składał się ze 100 wystąpień paneli i warsztatów.

Tegoroczna edycja odbędzie się 23 i 24 września w Warszawie na PGE Narodowy.

Zgłoszenia na INSUMMIT 2025

Niezależnie od tego, czy badasz źródła insightów, czy przekładasz ich odkrycia na innowacyjne rozwiązania, czy jesteś dostawcą czy odbiorcą wiedzy o człowieku, rynku i społeczeństwie – jeśli masz do opowiedzenia inspirującą historię, która łączy uważność i użyteczność, wgląd i impakt, podziel się nią na festiwalowych scenach. Zgłoszenia już ruszyły.

Call for Insights&Innovations jest otwarte do 19 maja.

Propozycje wystąpień można przesyłać w czterech kategoriach:

  • świat, społeczeństwo, człowiek,

  • rynek, biznes, marketing,

  • innowacje, rozwiązania, narzędzia,

  • technologia, cyfrowość, media.

Zasady występowania na INSUMMIT

Zanim prześlesz zgłoszenie, zapoznaj się z zasadami wystąpień.

W Radzie Programowej INSUMMIT znajdują się:

  • Piotr Bajerski, Strategic Insights Lead, CE, Pepsico; 
  • Małgorzata Bombol, Prodziekan Szkoły Doktorskiej, Dyrektor Instytutu Zarządzania Wartością, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie;
  • Bartosz Brennek, Strategy Director, Zenith;
  • Dorota Jaworska, CEE Consumer and Market Insights Lead, Sanofi;
  • Katarzyna Jezierska, Dyrektor Marketingu, OSM Piątnica;
  • Ania Karczmarczuk, Managing Director, Ipsos, PTBRiO;
  • Stanisław Kijowski, Strategy Director, ING;
  • Joanna Kopeć, EMEA Insights Lead, Nielsen;
  • Magdalena Kosińska, Marketing Director CEE, Versuni;
  • Marcin Lenkiewicz, Co-Owner & Board Member, Blix;
  • Michał Lutostański, Head of Knowledge & Thought Leadership, Kantar Polska, PTBRiO;
  • Dariusz Maciołek, CMO & CXO, BNP Paribas Bank Polska;
  • Adam Miecznikowski, Strategy and Planning Director, Change Serviceplan;
  • Kuba Piwowar, Head of SpołTech, Fundacja Centrum Cyfrowe;
  • Katarzyna Piwowarczyk, Country Marketing Manager, IKEA;
  • Michał Protasiuk, Senior Research and Insights Manager, EMEA Market Insights, Google;
  • Lena Stryjewska, Managing Director, 2012 Agency;
  • Tomasz Woźniczka, Vice President, PBS, OFBOR;
  • Robert Zydel, Dyrektor Fabryki Czekolady E.Wedel, LOTTE Wedel, PTBRiO.

Więcej informacji o wydarzeniu na stronie.

PS Jak odkrywać insighty i przekształcać je w efektywne i odpowiedzialne działania w biznesie  [OPINIE]