W tegorocznej edycji KTR – największego konkursu polskiej branży reklamowej po raz kolejny przyznane zostaną nagrody w kategorii specjalnej Best of Facebook. O wyróżnienie mogą ubiegać się twórcy reklam realizowanych za pośrednictwem Facebooka/Instagramu/Messengera pomiędzy 18.03.2017 r. a 27.05.2019 r. Aplikować można za pośrednictwem strony najpóźniej do 27 maja. Zgłoszenia są bezpłatne.
Nagrody zostaną przyznane na Gali KTR 2019. Jury przyzna trzy statuetki – złotą, srebrną i brązową. Twórcy najlepszej z wyróżnionych kampanii otrzymają akredytacje wraz z przelotami i hotelem dla dwóch osób na Festiwal Cannes Lions. Twórcy pozostałych dwóch reklam na podium zostaną zaproszeni do odwiedzenia siedziby Facebooka w Londynie.
Zobacz również
Najlepsze realizacje spośród zgłoszonych wyłoni jury, w którego skład wchodzą przedstawiciele Facebooka:
- Małgorzata Nierodzińska, Creative Strategist, Facebook
- Maciej Bernacki, Client Solutions Manager, Facebook
- Robert Olszewski, Creative Strategist, Facebook
oraz przewodniczący Jury kategorii Communications KTR:
- Maciej Twardowski, Creative Director, Ogilvy Poland
- Kuba Kamiński, Creative Director | Partner, Brain
To kolejny rok partnerstwa Facebooka i konkursu KTR. W ubiegłorocznej edycji konkursu w kategorii Best of Facebook @ KTR nagrodę główną otrzymali twórcy kampanii: „Do ostatniego drzewa” (Ogilvy dla Greenpeace).
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing