Zgłoszenia do programu akceleracyjnego „Surferzy Wiedzy” tylko do końca grudnia

Jesteś pasjonatem nowych technologii i masz pomysł na projekt z obszaru EdTech? Do końca grudnia 2018 zgłoś się do programu akceleracyjnego „Surferzy Wiedzy".
O autorze
1 min czytania 2018-12-10

Do IV edycji programu poszukiwane są projekty technologiczne wykorzystujące rozwiązania software lub hardware, osoby, które w swojej pracy wykorzystują nowe technologie – VR, AR, AI, IoT itp. – i wiążą z tym swój dalszy rozwój zawodowy. Organizatorzy zapraszają także pasjonatów nowych technologii, którzy mają pomysł na produkt i chcą wprowadzić go w życie. Digital Knowledge Village jest otwarte na współpracę i wsparcie rozwoju biznesu na wielu obszarach. Ze względu na profil Fundacji, projekt przeznaczony jest dla przedsięwzięć z szeroko rozumianej branży EdTech. W ramach wsparcia akceleratora oferowany jest pakiet szkoleń tematycznych oraz zindywidualizowana opieka mentorska. W późniejszym etapie akceleracji oferowana jest także możliwość prezentacji swojego projektu przed funduszem inwestycyjnym, inwestorami oraz zarządami korporacji.

Informacje o uczestnikach I, II i III edycji programu znajdują się na stronie surferzywiedzy.pl/projekty/. Wśród nich znaleźli się:

  • Tomasz Kalinowski – VRLearning.io
    To projekt, który zmieni szkolenia poprzez redukcję słabości e-learningu tj. obecność dystraktorów, brak wartościowych interakcji i niską atrakcyjność nauki. Projekt będzie korzystać z technologi VR, a jego oprogramowanie umożliwi tworzenie i wynajem wirtualnych klas dla uczniów, sal szkoleniowych i pokojów konferencyjnych.
  • Tomasz Sobiczewski – VOORT
    Voort jest programem szkoleniowym specjalizującym się w optymalizacji końcowego etapu procesu koncepcyjnego poprzez wprowadzenie odpowiednich narzędzi VR (virtual reality) w branżę architektoniczną. Dotyczy to w szczególności wizualizacji, czyli sposobu przedstawienia projektu poprzez wykorzystanie komputerowej grafiki rastrowej, wygenerowanej w kilku etapach w celu przedstawienia realistycznej wizji projektu.
  • Olga Kołdej – Cel Mieszkanie
    Projekt zakłada kurs online składający się z 7 bloków tematycznych podzielonych na lekcje, który przeprowadza za rękę przez wszystkie etapy nabywania nieruchomości. Pierwszy moduł dotyczy bardzo ważnego etapu analizy potrzeb i możliwości finansowych kupującego mieszkanie. Pozostałe moduły pokazują m.in. gdzie szukać mieszkań, jak sprawdzić ich stan prawny i techniczny, jak bezpiecznie przeprowadzić transakcję i jak się przygotować do remontu.
  • Beata Meinguer – Błękitny Poród
    Kurs online mający przygotować kobiety do porodu w autohipnozie, opracowany we współpracy ze specjalistami opieki okołoporodowej. Poprzez wykorzystanie technik relaksacyjnych – pracy z umysłem i ciałem – pomaga oswoić się ciężarnym kobietom z nadchodzącym porodem i nauczyć je naturalnych metod radzenia sobie z tą sytuacją, jak i towarzyszącym jej bólem.

Więcej informacji na temat programu dostępnych jest na stronie surferzywiedzy.pl.

NowyMarketing jest patronem medialnym programu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj