Do konkursu zgłaszać się mogą dwuosobowe zespoły pracujące w branży komunikacji marketingowej, których członkowie urodzili się po 27 czerwca 1986 roku. Inne wymagania obowiązują w przypadku kategorii CLIENTS. Jest ona skierowana dla pracowników „strony klienckiej”, którzy urodzili się po 27 czerwca 1984 r.
Uczestnicy poszczególnych kategorii, po otrzymaniu briefu, mają 24 godziny na przygotowanie prac :
PRINT – layout’u reklamy prasowej
CYBER – kampanii zintegrowanej w Social Mediach
FILM – filmu nakręconego telefonem komórkowym (w 48 godz.)
MEDIA – strategii mediowej
DESIGN – identyfikacji graficznej, logotypu produktu lub projektu jego opakowania
PR – strategii działań PR
CLIENTS – briefu kreatywnego
Zobacz również
Wyłonieni zostali również przewodniczący poszczególnych kategorii:
PRINT/FILM – Arkadiusz Pawlik, Creative Director, TBWAWarszawa
CYBER – Marcin Talarek, Partner, IRL
DESIGN – Małgorzata Leniarska, Partnerka Zarządzająca, Dragon Rouge
PR – Julia Kozak – Managing Director, Senior Vice President and Partner, FleishmanHillard
CLIENTS – Maciej Waligóra, Executive Creative Director, DDB & Tribal
MEDIA – prace oceniają wybrani członkowie Jury Innovation Award
Więcej o przewodniczących i jurorach na stronie oraz na stronie.
Nagrodą dla zwycięzców z każdej kategorii jest możliwość udziału w międzynarodowym konkursie Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 14 maja podczas gali konkursu KTR oraz 13 maja w trakcie gali Innovation Award.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Young Creatives to konkurs skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów. To platforma wymiany doświadczeń, edukacji oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej w Polsce i na świecie. Organizatorem Young Creatives w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Eliminacje startują już 13 lutego.