Do konkursu zgłaszać się mogą dwuosobowe zespoły pracujące w branży komunikacji marketingowej, których członkowie urodzili się po 27 czerwca 1986 roku. Inne wymagania obowiązują w przypadku kategorii CLIENTS. Jest ona skierowana dla pracowników „strony klienckiej”, którzy urodzili się po 27 czerwca 1984 r.
Uczestnicy poszczególnych kategorii, po otrzymaniu briefu, mają 24 godziny na przygotowanie prac :
PRINT – layout’u reklamy prasowej
CYBER – kampanii zintegrowanej w Social Mediach
FILM – filmu nakręconego telefonem komórkowym (w 48 godz.)
MEDIA – strategii mediowej
DESIGN – identyfikacji graficznej, logotypu produktu lub projektu jego opakowania
PR – strategii działań PR
CLIENTS – briefu kreatywnego
Zobacz również
Wyłonieni zostali również przewodniczący poszczególnych kategorii:
PRINT/FILM – Arkadiusz Pawlik, Creative Director, TBWAWarszawa
CYBER – Marcin Talarek, Partner, IRL
DESIGN – Małgorzata Leniarska, Partnerka Zarządzająca, Dragon Rouge
PR – Julia Kozak – Managing Director, Senior Vice President and Partner, FleishmanHillard
CLIENTS – Maciej Waligóra, Executive Creative Director, DDB & Tribal
MEDIA – prace oceniają wybrani członkowie Jury Innovation Award
Więcej o przewodniczących i jurorach na stronie oraz na stronie.
Nagrodą dla zwycięzców z każdej kategorii jest możliwość udziału w międzynarodowym konkursie Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 14 maja podczas gali konkursu KTR oraz 13 maja w trakcie gali Innovation Award.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Young Creatives to konkurs skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej oraz studentów. To platforma wymiany doświadczeń, edukacji oraz prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i okołoreklamowej w Polsce i na świecie. Organizatorem Young Creatives w Polsce jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Eliminacje startują już 13 lutego.