24 września br. firma Katar przedstawiła swój nowy raport, w którym poruszono problemy zmian środowiskowych, związane z emisją CO2, globalnym ociepleniem oraz erozją ekosystemów.
Główne wnioski, które zawarto w publikacji:
Zobacz również
- Świat nauki jest zgodny – znaleźliśmy się w przededniu kryzysu klimatycznego, a jego skala (i m.in. wpływ na możliwość prowadzenia biznesu w przyszłości) zależy od decyzji przywódców państwa liderów biznesu i zachowań społeczeństw / konsumentów,
- 72% dorosłych Polaków uważa, że stan, w jakim znalazła się Ziemia jest poważny i wymaga natychmiastowych działań,
- 9 na 10 osób uważa, że działania człowieka zagrażają środowisku,
- Społeczeństwo i konsumenci oczekują, że przywódcy (politycy i biznes) wskażą ścieżki postępowania w zaistniałej sytuacji.
W ramach premiery raportu „Ziemianie atakują” w Warszawie przy stacji Metro Centrum pojawił się specjalny mural poświęcony publikacji.
Ponadto, raport firmy Kantar promuje także spot, w którym głosu użyczyła Krystyna Czubówna.
Raport dostępny jest do pobrania na tej stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
O zmianach klimatu alarmowały także panoramiczne nośniki w przejściu pomiędzy I a II linią metra w Warszawie.