Na rynek trafiła właśnie limitowana edycja zimowej puszki piwa Żywiec. Grafika opakowania opiera się na motywie „Ugly Christmas Sweater” – popularnego trendu ubierania się w grudniu w świąteczne swetry. Wzory bywają różne, ale ich cel jest zawsze jeden – wywołanie uśmiechu i dobrej zabawy. Bazując na tym motywie puszka z limitowanej edycji, została „ubrana” w teksturę dzierganych swetrów wykorzystując kolorystykę marki i tańczącą parę jako element wzoru nawiązując do zabawowego sposobu spędzania świąt.
– Chociaż grudzień to najbardziej zabiegany miesiąc w kalendarzu, zapewne każdy z nas, ubrany w zabawny świąteczny sweter, spotka się z przyjaciółmi – mówi Ewa Stefanowicz, Junior BTL Manager Marki Żywiec. – Swoim zimowym opakowaniem Żywiec idealnie dopasowuje się do tych spotkań – kolorystyka puszki kojarzy się z zimową aurą, a tańcząca para zachęca do zabawy – dodaje Stefanowicz.
Zobacz również
Puszka 550 ml Żywiec Jasne Pełne w zimowej szacie graficznej dostępna jest w sieci sklepów Biedronka do wyczerpania zapasów.
To nie wszystko, co dla swoich fanów przygotowała marka – na profilu marki na Facebooku trwa właśnie świąteczny konkurs. Aby, wziąć w nim udział wystarczy w poście konkursowym odpowiedzieć na pytanie „Z kim, gdzie i jak lubisz Ż najbardziej?”. W konkursie codziennie do wygrania są świąteczne bluzy Żywca oraz karty podarunkowe Allegro. Akcja trwa do 24 grudnia br.
Projekt puszki przygotowała agencja JUST. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych Feeders. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing