Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Uwaga konkurs!

Chcesz wygrać bilet na „IAB HowTo: Nowe horyzonty w influencer marketingu”? Sprawdź agendę, zapisz się do newslettera NM i weź udział w konkursie.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Złote łuki na Opene’rze. McDonald’s zaprosił do specjalnej strefy

Art. sponsorowany

Złote łuki na Opene’rze. McDonald’s zaprosił do specjalnej strefy
McDonald’s oficjalnie dołączył do grona partnerów Open’er Festival 2024. Marka w dn. 3-6 lipca zaprosiła festiwalowiczów do specjalnej strefy na terenie wydarzenia. Można w niej było m.in. spróbować limitowanej wersji McFlurry® festiwalowego i spotkać znanych influencerów.
O autorze
2 min czytania 2024-07-09

Tekst sponsorowany McDonald’s Polska

Obecność na jednym z najpopularniejszych festiwali w Polsce była zaproszeniem wszystkich festiwalowiczów do świata Maka, aby wspólnie tworzyć niezapomniane chwile i razem doświadczyć delicious feel-good moments.

McDonald’s jako symbol popkultury

McDonald’s to marka, którą znają chyba wszyscy. Wierny towarzysz krótszych i dłuższych podróży. Miejsce, w którym można szybko zaspokoić głód. Charakterystyczne złote łuki zwiastują smaczne posiłki, bezpieczną żywność, fachową obsługę i zadbane restauracje.

Logo od dekad pojawia się też na dużym i małym ekranie, będąc miejscem spotkań bohaterów kultowych filmów i seriali, a także anime, programów telewizyjnych, a nawet teledysków.

Mak stał się częścią popkultury, również dzięki współpracom z artystami – zarówno światowego formatu, jak i polskimi gwiazdami.

McDonald’s wkracza na festiwale

Tego lata Złote Łuki otworzyły się na nowe. McDonald’s, chcąc budować pozytywne relacje i doświadczenia, pojawił się ze swoją specjalną strefą na Open’er Festival, który w dniach 3-6 lipca gościł w Gdyni.

Atrakcji w strefie Maka nie brakowało. Można w niej było:

  • dostać limitowane McFlurry® festiwalowe (dostępne jedynie na Open’erze!) z liofilizowaną maliną, strzelającą posypką i jedną z trzech dostępnych polew: truskawkową, czekoladową lub karmelową,
  • zdobyć festiwalowe niespodzianki dodawane do każdego zamówienia,
  • spotkać się z influencerami zaproszonymi przez markę do współpracy.

– Open’er Festival to jeden z najpopularniejszych festiwali muzycznych w Polsce. Cieszymy się, że dołączyliśmy do niego, aby po raz pierwszy pojawić się na tego typu wydarzeniu. Nasze partnerstwo z Open’erem wynikło z potrzeby bycia blisko naszych gości, dla których muzyka jest niezwykle ważna. Jako marka jesteśmy otwarci na nowe. Zależy nam na budowaniu pozytywnych relacji i doświadczeń, dlatego w naszej strefie festiwalowicze mieli szansę spróbować nowego produktu, zdobyć atrakcyjne niespodzianki oraz stworzyć niezapomniane chwile. Wszystko w myśl siły i obietnicy Złotych Łuków: make delicious, feel good moments easy for everyone – zaznacza Jakub Strutyński, Marketing Field Manager McDonald’s Polska.

McDonald’s blisko młodych

Jednym z nadrzędnych celów marki jest budowanie porozumienia i komunikacji z młodym pokoleniem. W tym kontekście partnerstwo McDonald’s z Open’erem nikogo nie dziwi. Jedno z najchętniej odwiedzanych muzycznych wydarzeń w Polsce od lat gości topowe brandy. Maka po prostu nie mogło wśród nich zabraknąć.

Kampania promująca obecność McDonald’s na Open’erze obejmowała spoty w mediach społecznościowych oraz publikacje na kanałach influencerów.

McDonald’s Polska dba o employee experience

Jednak Mak na Open’erze to atrakcje nie tylko dla gości strefy pod Złotymi Łukami.

Jako marka dbająca o employee experience, firma umożliwiła chętnym pracownikom pracę w zupełnie innym, nietypowym otoczeniu – w strefie marki na festiwalu. Obecność na Open’erze była dla nich zastrzykiem pozytywnej energii, szansą na poznanie gości oraz możliwością zobaczenia i usłyszenia ulubionych wykonawców na żywo.

Tekst sponsorowany McDonald’s Polska