We wrześniu centrum handlowe Złote Tarasy pokaże w przestrzeni miejskiej modne propozycje na jesień/zimę oraz zaprosi wszystkich chętnych do wspólnej zabawy pełnej niespodzianek i konkursów z atrakcyjnymi nagrodami. Aktywności są częścią jesiennej kampanii #wybieramzlote skierowanej do warszawskiej młodzieży.
Najnowszy projekt Złotych Tarasów pod hasłem #wybieramzlote skierowany jest do przedstawicieli pokolenia Z, czyli młodzieży w wieku gimnazjalnym i licealnym. Aby dotrzeć do nich, Złote Tarasy realizują kampanię łączącą dwa światy: online i offline. W przestrzeni miejskiej na młodych klientów czekać będą dwa amerykańskie szkolne autobusy oraz spontaniczne pokazy mody. Z kolei w mediach społecznościowych przeprowadzone zostaną konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Jednak to nie koniec atrakcji. Modowych porad w garderobie na kółkach udzielać będzie piosenkarka Honorata Skarbek, która od lat aktywnie udziela się na Instagramie @honkabiedronka.
Zobacz również
Nowy wymiar mody
Niestandardowa kampania rozpocznie się 15 września i będzie trwała do końca miesiąca. W tym czasie na ulicach Warszawy pojawią się modelki pomalowane na złoto oraz szkolne autobusy z logo Złotych Tarasów. Na czerwonym dywanie na ulicach Warszawy, w rytm energicznej muzyki, modelki zaprezentują jesienne kolekcje takich marek jak: Forever21, NewLook czy Tezenis, które są zgodne z najnowszymi trendami.
Pokazy mody organizowane przez Złote Tarasy są otwarte, dlatego każdy chętny może poznać trendy nadchodzącego sezonu oraz zdobyć atrakcyjne upominki. By stać się posiadaczem jednego ze złotych smartfonów Samsung Galaxy J3 lub karty podarunkowej do centrum handlowego, wystarczy opublikować na swoim Facebooku zdjęcie z pokazu mody wraz z #wybieramzlote, polubić fanpage Złotych Tarasów na Facebooku oraz napisać, którą markę odzieżową lubi się najbardziej.
Zapytaj Honoratę Skarbek w co się ubrać na randkę
W trzecim tygodniu września w mobilnej garderobie mieszącej się w jednym z autobusów pojawi się Honorata Skarbek, która mocno dba o swój wizerunek sceniczny i ten na co dzień. Masz przed sobą ważną randkę lub imprezę i nie wiesz w co się ubrać? Idealnie się składa. Każdy będzie mógł poprosić Honoratę o pomoc. @Honkabiedronka ze wszystkimi chętnymi uczniami i studentami podzieli się swoimi przepisami na najmodniejsze jesienne stylizacje. Będzie można zobaczyć również gotowe zestawiania do szkoły, na imprezę i randkę.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Złote szafy z logiem Złotych Tarasów staną na ulicach Warszawy, ale w nich zamiast wieszaków z ubraniami znajdzie się aparat do… GIF-ów. Autorzy najpopularniejszych zdjęć wprost ze złotej szafy otrzymają atrakcyjne nagrody.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację atrakcji w przestrzeni miejskiej odpowiada agencja Soluma Event, kreacją materiałów wizualnych zajęło się Testardo. Działania w social mediach koordynują wspólnie Testardo oraz Soluma Event.
Więcej informacji na stronie www.