Złote Wyprzedaże z agencją PR

Złote Wyprzedaże S.A., właściciel największego klubu zakupowego w Polsce Zlotewyprzedaze.pl, rozpoczyna współpracę z agencją PR. Długoterminową strategię komunikacji marki Złote Wyprzedaże przygotuje i będzie realizować agencja Kolko.
O autorze
0 min czytania 2013-03-18

W ramach współpracy z firmą Złote Wyprzedaże S.A. agencja Kolko opracuje długoterminowy plan komunikacji marki oraz zajmie się jego realizacją. Działania obejmą przede wszystkim media relations, dedykowane kampanie PR z ambasadorkami marki, eventy oraz współpracę z blogosferą.

Umowa podpisana została na 3 miesiące okresu próbnego z możliwością jej przedłużenia. Agencja wybrana została w drodze rekomendacji. Za projekt z ramienia agencji odpowiedzialna będzie Joanna Kółkowska oraz Anna Mikołajczak.

E-commerce od A do Z: złotewyprzedaże.pl >>>

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing