Opakowania w nowej odsłonie podkreślają jakość i przynależność czekolady do portfolio produktów DecoMorreno.
DecoMorreno utożsamiane jest głównie z kultowym polskim kakao tradycyjnym. W portfolio marki znajdziemy także czekoladę na gorąco – również lidera w swojej kategorii. Ikoną marki jest symbol wiatraka, nieodłącznie związany i kojarzony z DecoMorreno. Logotyp zajmuje więc szczególne miejsce na nowych opakowaniach czekolady i podkreśla przynależność do rodziny silnego lidera rynkowego. Wizualizacje na opakowaniach zostały natomiast dopracowane tak, by odpowiadać preferencjom konsumentów – apetyczna czekolada lejąca się do kubka zachęca do spróbowania.
Zobacz również
DecoMorreno Chocolatta to czekolada do picia na gorąco, która idealnie rozgrzewa i relaksuje. Czekoladowa słodycz, intensywny aromat, aksamitna konsystencja i różnorodność smaków powodują, że jest to ulubiona czekolada Polaków.
Projekt opakowań: Agencja Max Arpp.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell