Zofia Smełka jako Digital Group Head będzie sprawować nadzór kreatywny nad kluczowymi klientami agencji tj. IKEA, Saturn i Janssen. Będzie dbać o wysoki poziom kreacji oraz rozwój nowych obszarów z pogranicza strategii, customer service design i technologii. Tym samym Smełka dołącza do Creative Directorów K2 (Kuby Sagana i Łukasza Szyszki) jako osoba współodpowiedzialna za dalszą ewolucję działu Kreacji.
Zofia z wykształcenia jest psychologiem, a w branży reklamowej pracuje od 10 lat. Jest laureatką wielu nagród m.in. w KTR, Golden Drum, Effie, Mixx Awards, czy Innovation Awards oraz jurorką w konkursach organizowanych przez SAR.
Zobacz również
Oprócz kampanii tradycyjnych, digitalowych i cross-mediowych ma na koncie także kampanie w social mediach i aplikacje mobilne (np. dla Samsunga i Polskiego Czerwonego Krzyża). W marketingu korzysta z metodologii Service Design, czyli projektowania produktów i usług zorientowanego na użytkownika. Prywatnie fascynuje się polskim plakatem politycznym po 1989 roku i działa na rzecz zwiększenia udziału kobiet w organizacjach branżowych.
Nowy Senior Art Director, Maciej Robak z K2 związany jest od 2007 roku. Od tego czasu stworzył tysiące projektów dla takich klientów jak: CD-Projekt, Coca-Cola, Durex, LG, Teatr Wielki Opera Narodowa, Uber i wielu innych. W wolnym czasie wymyśla i tworzy bajki inspirowane Pixarem, maluje, łowi ryby i wymienia silniki w samochodach. W pracy napędza go nieustanne dążenie do tego, by jego projekty wzbudzały niepowtarzalne emocje – były perfekcyjne zarówno ideowo jak i wizualnie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach