Agata Wojciechowska objęła funkcję head of content marketing, stając tym samym na czele działu odpowiedzialnego za tworzenie i promowanie angażujących treści, które wspierają działania mediowe oraz SEO. Do jej zespołu dołączyła Anna Frączek, która zajmuje się realizacją działań z zakresu influencer marketingu oraz public relations.
Awanse otrzymały również osoby z działu performance. Alicja Olejniczak i Patryk Sienkiewicz jako nowi team leaderzy kierują pracą zespołów klienckich obsługujących kampanie mediowe. W optymalizacji i dążeniu do jak największej skuteczności działań pomagać im będą nowi członkowie – Mateusz Świetlik oraz Magdalena Kwiatkowska.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Agencja skupia się również na poszerzaniu kompetencji analitycznych. Maciej Kłopotowski objął stanowisko data analyst i obecnie jest odpowiedzialny za przetwarzanie i analizę big data w ramach autorskiego systemu monitorowania ROI – FormUp Data.