Rusza właśnie kampania promująca nową odsłonę największej giełdy ogłoszeń motoryzacyjnych – pod hasłem „„Zmieniamy się w dobrym kierunku”.
Głównym celem kampanii jest zachęcenie osób poszukujących aut do odwiedzenia zupełnie nowego serwisu – dlatego realizowana jest w kanałach online. Media plan przewiduje budowanie zasięgu na największych portalach (Interia, Grupa WP, Onet). Serwis dzięki zgodności z RWD jest teraz w pełni dostępny dla użytkowników smartfonów i tabletów, dlatego część kampanii będzie realizowana na mobilnych stronach tych portali. Przygotowano również specjalne formaty dla użytkowników serwisów Filmweb i YouTube.
Zobacz również
W kreacjach wykorzystano wyłącznie elementy nowego brandingu – czyli charakterystyczne ukośne pasy, ikony i ilustracje. Nowa identyfikacja wizualna OTOMOTO jest oparta na komplementarnym zestawie elementów graficznych, który został udostępniony wraz z brandbookiem na stronie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing