Spotu, który jest częścią nowej kampanii reklamowej marki. Teraz zdradzamy jak wyglądały prace nad tą wyjątkową produkcją. Zdjęcia trwały tylko jeden dzień. Ekipa rozumiała się bez słów i świetnie bawiła na planie. Niewątpliwie bowiem Justyna doskonale czuje się przed kamerą – w końcu na swoim koncie ma ponad 40 teledysków. Jaki więc będzie spot dla Gatty?
Po pierwsze scenariusz
Nad scenariuszem wspólnie z Gattą pracowała Justyna Steczkowska. Jej aktorskie umiejętności pozwoliły nadać produkcji niesamowitego klimatu. Reżyserem spotu reklamowego był, mieszkający na co dzień w Paryżu i pracujący dla światowych marek modowych, Piotr Stokłosa. Cel był jeden – zaprezentować nowości z kolekcji Gatta, tak by zapadły w pamięć potencjalnych klientek. Bohaterami spotu obok gwiazdy są więc: aksamitne w dotyku, komfortowe i eleganckie rajstopy Satti Matti oraz całkowita nowość w ofercie Gatta – double push up, który znalazł się w pierwszej autorskiej kolekcji bielizny Gatta Intimate. Jednak przechadzająca się, tańcząca po pokojach apartamentu i nonszalancko zrzucająca ręcznik kąpielowy Justyna Steczkowska jest bohaterką pierwszoplanową. Udowadnia, że dzięki bieliźnie kobieta może być niezależna, świadoma siebie i swojej kobiecości.
Zobacz również
Uroczy bohater drugiego planu
Oprócz Justyny Steczkowskiej na planie pojawił się też wyjątkowy bohater drugoplanowy – niebieskoszary kot Nie wszyscy wiedzą bowiem, że Gatta po włosku znaczy kotka. Dlatego prawdziwej kotki nie mogło zabraknąć w ostatnim spocie marki. Urocze zwierzę jak zahipnotyzowane wpatrywało się w Justynę Steczkowską. Nic dziwnego – od Justyny naprawdę nie sposób oderwać wzroku.
Justyna Steczkowska o współpracy z Gattą
Przy całym natłoku zdarzeń towarzyszących nagrywaniu spotu reklamowego, Justyna Steczkowska znalazła chwilę na specjalną wypowiedź, która uchyla rąbka tajemnicy o jej relacji z Gattą: „Gatta… stęskniłam się za nią… to moja przyjaciółka…”. Warto też wspomnieć, że autorska muzyka, śpiewanie i delikatne szeptanie, które usłyszymy w finalnym spocie, zostały skomponowane i wykonane przez samą artystkę. To jednak nie wszystkie niespodzianki, jakie Gatta przygotowała w swojej nowej produkcji. Jej premiera nastąpi już 10 listopada. Tymczasem zachęcamy do zapoznania się z materiałem z backstage.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing