W spocie promocyjnym zaprezentowana została historia poszukiwań lodówki idealnej. Widz może się przekonać, że innowacyjne technologie w lodówkach Samsung są odpowiedzią na jego potrzeby.
– Lato to najważniejszy okres w roku dla producentów lodówek/ Wtedy Polacy najczęściej kupują nowe urządzenia. Wybór odpowiedniej lodówki może być wyzwaniem. Konsumenci mogą czuć się zagubieni pośród licznych modeli i technologii z trudnymi nazwami, które oferuje rynek. W nowej kampanii prezentujemy nasze innowacyjne rozwiązania w przystępny sposób, aby pokazać, że w portfolio Samsung każdy znajdzie lodówkę idealną, czyli idealnie dopasowaną do swoich potrzeb – mów Piotr Stelmachów, head of consumer electronics division w Samsung Electronics Polska.
Zobacz również
W kampanii zaprezentowane są cztery innowacje. Pierwsza to Kitchen Fit™ – lodówka do obudowy z eleganckim stalowym frontem. To ciekawa alternatywa dla urządzeń do pełnej zabudowy. Można ją dopasować do kuchennej zabudowy bez ryzyka wystających krawędzi i bez nieestetycznych odstępów pomiędzy urządzeniem a meblami.
Następnie w spocie prezentowana jest dwudrzwiowa lodówka typu Side by Side z technologią Twin Cooling Plus™. Optymalizuje ona temperaturę i wilgotność zarówno w lodówce, jak i w zamrażarce, co pozwala zachować świeżość produktów prawie przez 2 tygodnie**. Do tego dwa niezależne obiegi powietrza pozwalają każdemu produktowi zachować na długo jego naturalny zapach.
Trzecia zaprezentowana technologia to Cool Select+. Dzięki niej, użytkownik ma pełną elastyczność korzystania z urządzenia. Wystarczy – za pomocą jednego przycisku – zmienić zamrażalnik w chłodziarkę. W zależności od tego, czy potrzebujemy więcej przestrzeni na mrożonki, czy na bieżące produkty, można w dolnej części urządzenia ustawiać temperaturę od -23°C do +2°C.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Spot kończy się prezentacją najbardziej innowacyjnego urządzenia w portfolio chłodniczym Samsung – multimedialnej lodówki Family Hub™ z dostępem do Internetu i ekranem dotykowym Family Board. Za jego pomocą można m.in. prowadzić zintegrowane kalendarze wszystkich domowników, tworzyć listy zakupów, przesyłać multimedialne wiadomości ze zdjęciami czy oglądać ulubiony serial. Wewnątrz urządzenia zostały umieszczone aparaty, które pozwalają w każdej chwili sprawdzić stan domowych zapasów przez aplikację SmartThins w smartfonie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W kampanii zaprezentowano tylko kilka wybranych technologii spośród szerokiego wachlarza innowacji marki Samsung. Bogate portfolio lodówek Samsung umożliwia użytkownikowi znalezienie lodówki idealnej dopasowanej do jego potrzeb. To właśnie dzięki temu Polacy kolejny rok z rzędu najchętniej wybierają lodówki Samsung do swoich domów.
Ogólnopolska kampania obejmuje emisję 30-sekundowych spotów w telewizji oraz na platformach VOD. Zaplanowano również intensywne działania digitalowe, w social mediach, w prasie oraz w punktach sprzedaży.
Koncepcję oraz kreację materiałów kampanijnych wypracowała agencja Cheil we współpracy z Selfish3 Production. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Starcom.