E-Commerce Polska Awards od lat nazywane jest potocznie „Oscarami e-commerce”. W tym roku nominacje zostały przyznane w kilkudziesięciu kategoriach obejmujących m.in. kampanie marketingowe, rozwiązania technologiczne, logistyczne, płatnicze oraz najlepsze praktyki zrównoważonego rozwoju.
Pełna lista nominowanych dostępna jest na stronie.
Zobacz również
– Nominacje w e-Commerce Polska Awards to już samo w sobie potwierdzenie rangi i jakości działań danej firmy. W 2025 roku obserwujemy niezwykle silne projekty – od odważnych wdrożeń sztucznej inteligencji, po rozwiązania, które zmieniają oblicze zakupów online. To pokazuje, że polski e-commerce nie tylko dotrzymuje kroku globalnym trendom, ale w wielu obszarach wyznacza kierunek zmian – podkreśla Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
Gala odbędzie się już 17 września 2025 r. Tegoroczna edycja to nie tylko rywalizacja o prestiżowe statuetki, w tym tytuł Grand Prix, ale także przestrzeń do spotkań i inspiracji. Gala zostanie poprzedzona bezpłatnym wydarzeniem edukacyjnym SGC: Cyfryzacja MŚP, podczas którego eksperci i praktycy podzielą się wiedzą o sztucznej inteligencji, optymalizacji kosztów i trendach w e-handlu. Wydarzenie jest dedykowane przede wszystkim e-sklepom, retailerom, producentom i dystrybutorom. Rejestracja pod linkiem tutaj.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
Słuchaj podcastu NowyMarketing