Tegoroczne zgłoszenia oceniło ponad 200 ekspertów zasiadających w 14 grupach jurorskich pod przewodnictwem Ewy Szmidt, Prezeski Grupy Empik. Zgłaszający mieli w tym roku do wyboru 27 kategorii, w tym nową kategorię specjalną za projekty realizowane z użyciem sztucznej inteligencji.
Wśród agencji najwięcej nominacji otrzymały: DDB Warszawa (8), Feeders Agency, Leo Burnett, LiquidThread (po 7) oraz GONG (6).
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Liderami nominacji wśród agencji mediowych zostali: Starcom (14), Zenith (12) oraz EssenceMediacom (9).
Najwięcej nominacji spośród marketerów otrzymali:
- Grupa Maspex (6),
- LOTTE Wedel (5),
- Grupa Żywiec (4),
- ING Bank Śląski (4),
- McDonald’s (po 4),
- Allegro (3),
- BLIK (3),
- Grupa OLX (3),
- Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN (3).
Najwięcej nominacji jury konkursu przyznało w kategoriach:
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
- Long Term (9),
- Non-Profit (7),
- Public & Political Service (7),
- Relaunch & Defend (7).
W kategorii 50+ nie wręczono żadnej nominacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wszystkie nominacje zobaczyć można na stronie internetowej konkursu.
Tych, którzy zostaną nagrodzeni statuetkami Effie Poland poznamy już 5 listopada 2024 podczas uroczystej gali, która odbędzie się w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej w Warszawie.
Kluczową dla uczestników konkursu informacją jest to, że w tym roku zarówno nominacja, jak i zwycięstwo w Effie Awards Poland 2024 liczyć się będzie podwójnie, daje to bowiem szansę na zdobycie punktów uwzględnianych w nowym Rankingu Marketing Masters SAR.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.
Zdjęcie główne: mat. pras.