Tegoroczna edycja konkursu jest szczególna z dwóch powodów: uzyskała historycznie rekordową liczbę zgłoszeń, a same obrady jury, w związku z pandemią, odbyły się wirtualnie i to rozwiązanie zdecydowanie chwali sobie jurorzy konkursu i organizator – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Nominacje przyznano w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie oraz Innowacyjne Media. W tym roku nominowanych jest 60 kampanii, działań czy innowacyjnych produktów.
Zobacz również
Za tegoroczny projekt statuetki, nagrody w konkursie Innovation, odpowiada Maja Ganszyniec – artystka nazywana ikoną polskiego designu. Projekt statuetki jest spójny z komunikacją całego konkursu, która mówi o szeroko rozumianym hejcie. – Istotne by pokazać, że agresję skierowaną w naszą stronę warto przekuć w coś pięknego. Że nawet trudne słowa mogą nas wzmocnić i motywować. Projekt jest symbolicznym potokiem słów zastygłym w szklanej, przejrzystej formie. Chciałam, żeby ta statuetka przypominała, że to, co mówimy innym w nich zostaje. Może stojąc na półkach laureatów będzie przypominać o tym, że warto się wspierać – mówi o projekcie statuetki artystka. Tym samym, nagrodzeni, jak co roku otrzymają statuetkę zaprojektowaną przez innego polskiego twórcę.
Poniżej lista nominowanych w konkursie Innovation 2020.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze.
Sprzedaż biletów na Galę rozdania nagród rusza w maju 2020. Gala konkursu Innovation 2020 odbędzie się online. Bilety będzie można nabyć przez stronę: www.innovation.sar.org.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Twin.digital collective, Spark Foundry
Sponsorzy: Nielsen, AMS, TVN
Partnerzy: Restaurant Week, ThinkThank, AGO Esport
Media: NowyMarketing, Gazeta.pl, Brief, Marketer +
Audytor konkursu: LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy