Znamy nominowanych w konkursie Innovation 2020

Jury pod przewodnictwem Aliny Prawdzik, managing partner Central Eastern Europe and head of proptech investments, innogy Innovation Hub, wyłoniło zwycięzców konkursu Innovation 2020. Laureaci pozostaną tajemnicą, aż do Gali rozdania nagród 1 czerwca br.
O autorze
1 min czytania 2020-04-22

Tegoroczna edycja konkursu jest szczególna z dwóch powodów: uzyskała historycznie rekordową liczbę zgłoszeń, a same obrady jury, w związku z pandemią, odbyły się wirtualnie i to rozwiązanie zdecydowanie chwali sobie jurorzy konkursu  i organizator – Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. 

Nominacje przyznano w trzech kategoriach konkursowych: Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie oraz Innowacyjne Media. W tym roku nominowanych jest 60 kampanii, działań czy innowacyjnych produktów.

Za tegoroczny projekt statuetki, nagrody w konkursie Innovation, odpowiada Maja Ganszyniec – artystka nazywana ikoną polskiego designu. Projekt statuetki jest spójny z komunikacją całego konkursu, która mówi o szeroko rozumianym hejcie. – Istotne by pokazać, że agresję skierowaną w naszą stronę warto przekuć w coś pięknego. Że nawet trudne słowa mogą nas wzmocnić i motywować. Projekt jest symbolicznym potokiem słów zastygłym w szklanej, przejrzystej formie. Chciałam, żeby ta statuetka przypominała, że to, co mówimy innym w nich zostaje. Może stojąc na półkach laureatów będzie przypominać o tym, że warto się wspierać – mówi o projekcie statuetki artystka. Tym samym, nagrodzeni, jak co roku otrzymają statuetkę zaprojektowaną przez innego polskiego twórcę.

Poniżej lista nominowanych w konkursie Innovation 2020.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Zobacz grafikę w pełnym rozmiarze.

Sprzedaż biletów na Galę rozdania nagród rusza w maju 2020. Gala konkursu Innovation 2020 odbędzie się online. Bilety będzie można nabyć przez stronę: www.innovation.sar.org.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Współorganizatorzy: Twin.digital collective, Spark Foundry
Sponsorzy: Nielsen, AMS, TVN
Partnerzy: Restaurant Week, ThinkThank, AGO Esport
Media: NowyMarketing, Gazeta.pl, Brief, Marketer +
Audytor konkursu: LSW Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się