Konkurs DIMAQ UNI jest efektem szeroko zakrojonych działań edukacyjnych, jakie IAB Polska prowadzi już od lat. Jedną z inicjatyw związku jest tworzenie innowacyjnych programów studiów spełniających wymagania programu DIMAQ – oficjalnego programu certyfikacji kompetencji digital marketingu, prowadzonego przez IAB Polska. Celem konkursu jest zwrócenie uwagi studentów i absolwentów uczelni wyższych na potencjał marketingu internetowego oraz promocja internetu jako medium reklamowego.
– Jestem pozytywnie zaskoczona poziomem prac, które miałam przyjemność oceniać. Czując ogromną odpowiedzialność związaną z przyznawaniem punktacji, mogę stwierdzić, że miałam momentami bardzo trudny orzech do zgryzienia. Wpłynęło na to dojrzałe podejście autorów, przemyślana struktura prac, aspekt poznawczy i dobór aktualnej tematyki. Była to wspaniała lektura, której jakości nie powstydziłyby się portale branżowe. Brawo! – komentuje Iwona Kłokosińska, członkini jury konkursu DIMAQ UNI, kierowniczka działu marketingu firmy Budmech.
Zobacz również
W I etapie konkursu jury wyłoniło najlepsze merytorycznie prace. Lista zakwalifikowanych do kolejnego etapu poniżej:
Kategoria: prace licencjackie
- Karolina Łukawska „Instagram jako narzędzie promocji czytelnictwa literatury popularnej” (Uniwersytet Szczeciński)
- Tomasz Welc „Wykorzystanie marketingu internetowego w zarządzaniu organizacją sportową na przykładzie firmy PR9” (Collegium Da Vinci)
- Anna Dziedzic „Sposoby pozyskiwania klientów w firmach e-coaching’owych na polskim rynku” (Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie)
- Valiantsina Varantsova „Media społecznościowe jako narzędzie promocji marki na przykładzie marki IKEA” (Akademia Leona Koźmińskiego)
- Katarzyna Baraniecka „Narzędzia marketingu internetowego przez pryzmat psychologii” (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Kategoria: prace magisterskie
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
- Joanna Syta „Zachowania nabywcze młodych kobiet w środowisku e-commerce” (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
- Nela Wieder „Koncepcja internetowej kampanii reklamowej farb dekoracyjnych Śnieżka opartej na wartościach cenionych przez Polaków” (Politechnika Gdańska)
- Tetyana Holovatska „Marketing Automation jako element transformacji cyfrowej w branży detalicznej” (Akademia Leona Koźmieńskiego)
- Natalia Jankowska „Wykorzystanie czynnika Instagrammability w marketingu usług hotelarskich” (Uniwersytet Szczeciński)
- Olga Smętek „Media społecznościowe jako narzędzie marketingu na chińskim rynku – studium przypadku Polskiej Organizacji Turystycznej” (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
Kategoria: prace podyplomowe
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Małgorzata Kośla „Perspektywy rozwojowe sprzedaży internetowej w kategoriach dóbr szybko zbywalnych” (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
- Małgorzata Włodarczyk „E-commerce w branży leasingowej na przykładzie spółki mLeasing i brandu mAuto” (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
- Agnieszka Chrol „Marketing Narracyjny w Internetowych Kampaniach CSR” (Szkoła Główna Handlowa w Warszawie)
- Katarzyna Białecka „Strategia komunikacji digitalowej – Fundacja Masz Mnie” (Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera)
- Anna Stożek „Kampania wizerunkowo-reklamowa: „Mieszkanie bez barier”, czyli autorski koncept wnętrz wykończonych „pod klucz” dla srebrnej generacji” (Uczelnia Łazarskiego)
Prace w I etapie konkursu oceniane były przez posiadaczy certyfikatów DIMAQ. Pełny skład jury dostępny jest na stronie dimaquni.com/jury.
Kolejny etap konkursu to wybór najlepszych z zakwalifikowanych prac i przyznanie nagród. W tym etapie ocen dokonywać będzie jury złożone z certyfikowanych trenerów i posiadaczy certyfikatów DIMAQ.
Zwycięzców tegorocznej edycji DIMAQ UNI wyłonimy 05.10.2021 r.
Przypominamy, że nagrodami w konkursie są:
- Najlepsza praca magisterska: studia podyplomowe Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie
- Najlepsza praca dyplomowa licencjacka lub inżynierska: 4-dniowa Akademia DIMAQ Basic z egzaminem DIMAQ
- Najlepsza praca podyplomowa: 4-dniowa Akademia DIMAQ Professional z egzaminem DIMAQ
Program Studiów Podyplomowych SGH Marketing Internetowy znajduje się na stronie www.marketing-internetowy.edu.pl/
Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa
Patroni medialni: NowyMarketing, dlaStudenta.pl, studentnews.pl