Znamy zwycięzców 27. edycji festiwalu Golden Drum

W piątek 15 października 2021 r. odbyła się oficjalna ceremonia Grand Award, podczas której jury wyróżniło najlepszych twórców i ich pomysły, całe zespoły oraz agencje. Było to zwieńczenie trwającego od 13 października festiwalu Golden Drum.
O autorze
1 min czytania 2021-10-18

Tytuł Agencji Roku, po raz drugi raz z rzędu trafił w ręce Publicis Italy z Mediolanu, tym samym przyczyniając się do ogólnego sukcesu spółki Publicis, która zebrała najwięcej punktów i została uhonorowana tytułem Sieci Roku.

Nagrodę dla najlepszej niezależnej Agencji Roku otrzymała agencja Voskhod z Jekaterynburga w Rosji.

Najlepszą marką, która wyróżniła się podczas 27. edycji festiwalu, zdobywając Brand Grand Prix, był Burger King z 2 nagrodami Grand Prix, 6 Golden Drums, 4 Silver Drums i 2 Bronze Drums we wszystkich kategoriach. Jorg Riommi, Eduardo Marques i Bruno Bertelli, autorzy kampanii Moldy Whopper, zostali uhonorowani tytułem Dyrektorów Kreatywnych Roku.

W sekcji All Juries, Best of Genius Loci – nagroda za kampanie dla lokalnej społeczności – trafiła do Publicis Latvia za projekt #StillSpeakingUp DeepTruth, przygotowany dla klienta Agencji – Propuesta Civica. Best of Social Good – nagroda upamiętniająca działania korzystne społecznie – została przyznana White Rabbit Budapest za kampanię non-profit Terms Against Bullying, prowadzonej przez Universidade de Madeira. Jury nie przyznało nagrody Best of COVID-19.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Najlepszym zgłoszeniem z regionu Adriatyku, które otrzymało specjalną nagrodę Adriatyckiej Agencji Roku, był projekt przygotowany przez UM Beograd, część McCann Beograd – kampanię Thank you, Doctors.

Najlepszym filmem z Konkursu Young Drummers, zaprezentowanym we współpracy ze słoweńską Izbą Turystyczną, było wideo pt. Imagine Slovenia, stworzone przez Dmitrija Sharova z Rosji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Po rocznej przerwie, spowodowanej globalną pandemią, festiwal odnotował 25% wzrost zgłoszeń w konkursie. Z pośród wszystkich prac, kapituła wybrała 271 zgłoszeń i przyznała łącznie 46 Bronze Drum, 41 Silver Drum, 30 Golden Drum i 14 Grand Prix w różnych grupach i kategoriach. Laureaci otrzymali nowe, utrzymane w duchu zrównoważonego rozwoju trofea wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska – naturalnych i pochodzących z recyklingu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Wszystkie wyróżnione prace dostępne są na stronie goldendrum.com/showcase.