Znamy zwycięzców dziewiątej edycji DIMAQ UNI

Znamy laureatów dziewiątej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego, organizowanego wspólnie przez IAB Polska i Szkołę Główną Handlową w Warszawie.
O autorze
1 min czytania 2020-10-14

Konkurs był adresowany do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie, inżynierskie z zakresu marketingu internetowego w okresie od 1 stycznia 2015 r. do 16 sierpnia 2020 r.

Nadesłane prace oceniane były przez jury, w którego skład weszli między innymi posiadacze certyfikatu DIMAQ oraz certyfikowani trenerzy DIMAQ. Ze wszystkich nadesłanych prac do II etapu zostało zakwalifikowanych 5 prac magisterskich oraz 5 licencjackich, spośród których jury ostatecznie wyłoniło dwóch laureatów.

Zwycięzcą IX edycji ogólnopolskiego konkursu DIMAQ UNI w kategorii prac magisterskich została Karolina Denis za pracę Przewaga niestandardowego modelowania atrybucji nad modelem last-click w przypadku zakupu oferty postpaid w branży telecom (Akademia Leona Koźmińskiego). Laureatka otrzymuje nagrodę główną – bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W kategorii prac licencjackich najlepsza okazała się Aleksandra Polak z pracą: User Experience w projektowaniu platform e-commerce na przykładzie strony www.KursyLean.pl (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie). Nagrodą jest bezpłatny udział w Akademii DIMAQ Basic z możliwością podejścia do egzaminu DIMAQ.

– To była ogromna przyjemność oceniać zgłoszone prace w tegorocznym konkursie DIMAQ UNI. Są one na bardzo wysokim poziomie, dlatego nie mam wątpliwości, że osoby, które dotarły do finału są olbrzymią wartością dla każdego pracodawcy z branży marketingu internetowego. Na naszą ocenę prac wpływało wiele czynników miedzy innymi: przyjęta metodologia, dobór materiałów źródłowych czy umiejętność interpretacji danych – mówi Grzegorz Krzemień, prezes GoldenSubmarine, przewodniczący jury DIMAQ UNI.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Na dziewiątą edycję konkursu wpłynęło wiele prac o wysokim poziomie, co skutkowało małymi różnicami w punktacji prac z pierwszej piątki, zarówno magisterskich jak i licencjackich. Zdecydowana większość prac dotyczyła promocji w internecie, inne aspekty marketingu rzadziej stanowiły obszar badany w pracach dyplomowych – komentuje dr hab. Tymoteusz Doligalski ze Szkoły Głównej Handlowej, członek jury DIMAQ UNI.

Szczegółowe informacje o konkursie dostępne na stronie dimaquni.com
Organizatorzy: DIMAQ, Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa
Patroni medialni: dlaStudenta.pl, NowyMarketing, studentnews.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się