LinkedIn Marketing Awards to konkurs nagradzający najlepsze kampanie marketingowe B2B prowadzone na platformie LinkedIn. W tym roku do drugiej edycji zgłosiło się ponad sto dużych i małych firmy z całej Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
Poznajcie finalistów tegorocznej edycji:
Zobacz również
1. Best B2B Brand Campaign – najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie na LinkedInie, które zwiększają świadomość marki.
Nagrodę otrzymała agencja Zenith Media za kampanię „Ireland, Right Place, Right Time” dla marki IDA Ireland.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
2. Best B2B Brand Campaign Small Businesses – najlepsze kampanie marketingowe na LinkedInie, prowadzone przez małe firmy, które zwiększają świadomość marki i jej wpływ.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nagrodę otrzymała agencja Octopus Group za kampanię „National Mapping and Cadastral Agencies” dla marki Earth-i.
3. Best B2B Lead Generation – kampanie marketingowe, który zapewniają skuteczne i strategiczne generowanie leadów na LinkedInie przy wymiernych korzyściach dla wyników finansowych firmy.
Nagrodę otrzymała agencja Transmission za kampanię „Dropbox Always-On Demand Generation” dla marki Dropbox Business.
4. Best B2B Lead Generation Small Businesses – kampanie marketingowe małych firm, które generują skuteczne i wysokiej jakości leady oraz wzrost przychodów.
Nagrodę otrzymała firma Raconteur za kampanię „Thought Leadership Masterclass”.
5. Most Innovative – projekty, które wykorzystują platformę LinkedIn do dostarczania innowacyjnych i oryginalnych kampanii marketingowych.
Nagrodę otrzymała agencja Labelium za kampanię „Actionable Path for Marketing and Sales Collaboration” dla marki Dassault Systèmes.
6. Best B2B Video – kampanie, które uzyskują wymierne wyniki, dzięki treściom wideo na LinkedIn, zarówno w formie długiej, jak i krótkiej oraz animacji.
Nagrodę otrzymała agencja Universal McCann za kampanię „Business as Unusual” dla marki ACCIONA.
W kategoriach Best B2B Thought Leadership Content (dla marek, które podnoszą świadomość i reputację dzięki jakości treści udostępnianych na LinkedInie) oraz People’s Choice (za całokształt kampanii marketingowej B2B), nagrodę otrzymała marka Royal Philips za kampanię „Jeroen Tas Influencer Campaign”.
źródło: business.linkedin.com