Już za kilkanaście dni w Barcelonie będą miały miejsce targi Mobile World Congress, podczas których odbywają się prezentacje telefonów oraz nowych technologii. Wszystko wskazuje na to, że tegoroczna edycja wydarzenia będzie stała pod hasłem epidemii koronawirusa, który z zatrważającą szybkością rozprzestrzenia się po całym świecie.
Mimo że organizatorzy targów zapewnili o wprowadzeniu dodatkowych obostrzeń, które mają zapewnić uczestnikom bezpieczeństwo, wiele popularnych firm technologicznych poinformowało o wycofaniu się z wydarzenia – są to m.in. Nvidia (co ciekawe, jeden z głównych sponsorów targów), LG, Ericsson, a także Sony.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Przedstawiciele wyżej wymienionych firm tłumaczą tego typu decyzje koniecznością „zapewnienia swoim pracownikom, partnerom i klientom bezpieczeństwa”, z uwagi na zagrożenia dla zdrowia publicznego związane z koronawirusem.
Firma Sony znalazła jednak sposób na to, by mimo wszystko pokazać światu swoje nowe produkty mobilne – zostaną one zaprezentowane podczas konferencji prasowej transmitowanej za pośrednictwem kanału Xperia na YouTubie, która odbędzie się 24 lutego br.
Aktualizacja 11.02
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Jak podał portal techcrunch.com, z udziału w targach Mobile World Congress 2020 zrezygnowały już firmy: Accedian, Amazon, Amdocs, Ciena, CommScope, Dali Wireless, Ericsson, F5 Networks, iconectiv, Intel, InterDigital, LG, MediaTek, NTT Docomo, Nvidia, Rakuten, Sony, Ulefone, Umidigi, Viber, Vivo.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Podczas gdy cały świat z przerażeniem obserwuje rozprzestrzenianie się koronawiarusa, niektórzy instagramerzy postanowili skorzystać z rozgłosu, jaki powstał wokół tej epidemii i zaczęli oznaczać swoje posty hashtagiem #coronavirus.
PS2
Przedstawiciele Facebooka zapowiedzieli walkę z rozprzestrzenianiem się fałszywych informacji na temat koronawirusa. Z portalu społecznościowego usuwane będą nieprawdziwe treści na jego temat, w tym m.in. te dotyczące „alternatywnych” sposobów leczenia.