…aby w oparciu o zwycięski projekt razem stworzyć autorski zestaw, który trafi na półki sklepowe sieci Toys’R’Us już we wrześniu. Co więcej, minilaleczka z podobizną osoby, która wygrała konkurs, znajdzie się w tym zestawie! Termin zgłoszeń upływa 28 lutego. Globalnym partnerem akcji jest sieć sklepów Toys’R’Us.
Świat LEGO Friends to przygody pięciu przyjaciółek – Emmy, Olivii, Stephanie, Andrei i Mii, które mieszkają w Heartlake City i dzielą wspólne zainteresowania: muzykę, taniec, sport, naukę i miłość do zwierząt. Bohaterki serii uwielbiają także bawić się w dom, spędzać czas w parku rozrywki lub robiąc zakupy w centrum handlowym. Seria ta jest szczególnie uwielbiana przez dzieci, które lubią wcielać się w różne role społeczne i odgrywać scenki z realnego świata.
Zobacz również
Teraz Grupa LEGO zaprasza wszystkie dzieci w wieku od 7 do 12 lat, by naprawdę dołączyły do świata LEGO Friends, biorąc udział w konkursie „Zostań projektantem LEGO i wygraj!”. To pierwsza tego typu akcja w historii kultowej marki klocków. Wystarczy zaprojektować – dowolną techniką – wymarzone, nowe miejsce na spotkania z przyjaciółmi w miasteczku Heartlake. Główną nagrodą jest tygodniowy wyjazd wraz z rodziną do centrali Grupy LEGO do Billund w Danii i możliwość współpracy z projektantami LEGO, aby razem przekształcić zwycięski pomysł w prawdziwy zestaw LEGO Friends. Wyjątkową atrakcją będzie możliwość umieszczenia w nowym zestawie minifigurki z podobizną zwycięzcy akcji! Zgłoszenia należy przesyłać do 28 lutego poprzez stronę www.LEGO.pl/FriendsDesigner. Wynik konkursu zostanie ogłoszony 17 marca, a autorski zestaw laureata już we wrześniu trafi na półki sklepowe sieci Toys’R’Us.
Dla polskich uczestników zostaną ufundowane wyjątkowe, dodatkowe nagrody. Autorzy 10 najbardziej kreatywnych prac otrzymają megapakę nowości LEGO Friends, czyli 15 zestawów, które wejdą do sprzedaży w styczniu 2017 roku. Wartość jednego pakietu to 1300 zł. W jego skład wchodzą zestawy, z którymi dzieci mogą wcielać się w małych właścicieli piesków, opiekować się nimi i wesoło bawić: „Salon piękności dla piesków” (nr katalogowy 41302), „Plac zabaw dla piesków” (41303), „Sztuczki i przysmaki dla piesków” (41304) – 19,99 zł, „Parada piesków” (41301) – 64,99 zł i „Mistrzostwa szczeniaczków” (41300) – 89,99 zł. Styczniowe nowości LEGO Friends to także zestawy, które pozwolą na kreatywne spędzanie czasu, wspaniałą zabawę oraz rozwijanie zainteresowań samemu lub w gronie przyjaciół: „Pracownia fotograficzna Emmy” (41305), „Plażowy skuter Mii” (41306), „Kreatywne laboratorium Olivii” (41307), „Ciastka przyjaźni Stephanie” (41308), „Muzyczny duet Andrei” (41309) – 39,99 zł, „Dostawca upominków w Heartlake” (41310) – 89,99 zł, „Pizzeria w Heartlake” (41311) – 129,99 zł, „Centrum sportu w Heartlake” (41312) – 179,99 zł, „Basen w Heartlake” (41313) – 199,99 zł, „Dom Stephanie” (41314) – 299,99 zł.
Regulamin konkursu jest dostępny na stronie.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Więcej szczegółów na www.LEGO.pl/Friends oraz www.LEGO.pl/FriendsDesigner
Słuchaj podcastu NowyMarketing