Kto by nie chciał zrelaksować się przy odgłosach konia żującego jedzenie? 😉 W ramach promocji amerykańskiego miasta Lexington agencja Team Cornett postanowiła zwrócić uwagę na to, co najbardziej charakteryzuje ten region – czyli konie. Z tej okazji stworzono nietypowy film ASMR z tymi zwierzętami w roli głównej.
ASMR to zjawisko dźwiękowe dość często wykorzystywane w wielu podcastach lub słuchowiskach, najczęściej po to, by ułatwić zrelaksowanie się lub zaśnięcie. Twórcy kampanii promującej miasto Lexington uznali, że odgłosy żującego konia są niezwykle relaksacyjne i przyjemne, zwłaszcza dla wielbicieli tych zwierząt, i w ten sposób postanowili zareklamować ten region w stanie Kentucky.
Zobacz również
No cóż, nie można odmówić kreatywności tej kampanii ;).
PS
Lynx, znany w Polsce jako Axe, przygotował krótki tutorial dla mężczyzn z zakresu depilacji. W spocie użyto zjawiska dźwiękowego ASMR, które działa relaksująco na odbiorcę.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Znacie zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinieneś wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. 24 maja 2018 roku marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.
PS3
Nic nie uspokaja duszy niczym odgłos drogi i dudnienie Milwaukee-Eight®. Harley-Davidson z okazji dnia relaksacji stworzył ścieżkę medytacyjną opartą na dźwiękach motocykla.
PS4
Dobrym sposobem na relaks jest ten z platformą PULS od Podlaskie Travel ;).