Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

#ZrobiliśmyToWPolsce: Joanna Przetakiewicz, Ada Fijał i inni influencerzy w social mediach chwalą polskie osiągnięcia

#ZrobiliśmyToWPolsce: Joanna Przetakiewicz, Ada Fijał i inni influencerzy w social mediach chwalą polskie osiągnięcia
Trwa akcja pod hasztagiem #ZrobiliśmyToWPolsce, która jest kolejnym krokiem w nagłaśnianiu sukcesów Polaków i budowaniu poczucia dumy w społeczeństwie. Do działań dołączyli znani i lubiani, w tym m.in. Ada Fijał, Joanna Przetakiewicz i Justyna Szyc-Nagłowska.
O autorze
2 min czytania 2025-06-26

Na Instagramie polskich influencerów z różnych branż pojawiły się krótkie filmiki promujące polskie osiągnięcia. To kolejna odsłona akcji „We Did It In Poland”, której celem jest wzrost zainteresowania Polaków aktywnościami podejmowanymi przez ich rodaków.

Chodzi także o wzmocnienie wizerunku Polski jako innowacyjnego, dynamicznego i nowoczesnego kraju, który wnosi istotny wkład w rozwój Unii Europejskiej, oraz skierowanie uwagi na potencjał polskiej przedsiębiorczości.

– Polska potrzebuje pozytywnej narracji, to bardzo ważne, by pokazywać, jak wiele jest powodów, by szczycić się tym, co tworzymy tu w Polsce. Często na co dzień o tym nie myślimy i nie mówimy, stąd pomysł, by podzielić się tym w mediach społecznościowych. Istotne jest, aby zachwycać się także sobą, nieraz największy problem mamy z tym, by powiedzieć na głos „zrobiłam to dobrze, osiągnęliśmy sukces” – mówi Olga Kozierowska, pomysłodawczyni kampanii „We Did It In Poland” i akcji społecznej #ZrobiliśmyToWPolsce, członkini Rady Organizacji Pozarządowych ds. Prezydencji Polski w Radzie Unii Europejskiej, prezeska Fundacji WłączeniPlus.

Dodatkowo, do akcji dołączyli też krajowi liderzy opinii, którzy podzielili się spostrzeżeniami na temat akcji na LinkedInie. Są wśród nich m.in.: Przemysław Gdański, prezes zarządu BNP Paribas Bank Polska S.A. i Maciej Herman, CEO LOTTE Wedel.

„We Did It In Poland”, czyli #ZrobiliśmyToWPolsce

Pomysłodawcy akcji, Fundacja WłączeniPlus, proponuje szereg różnorodnych aktywności związanych z promowaniem polskich osiągnięć w kraju i za granicą. Zaplanowano m.in.:

  • emisję spotu promującego polskie współczesne osiągnięcia i wynalazki w językach polskim i angielskim,
  • interaktywną wystawę na temat polskich innowacji,
  • działania PR,
  • dedykowaną stronę internetową,
  • przekazanie zestawów materiałów wspierających promowanie rodzimej gospodarki do polskich ambasad na świecie,
  • komunikację w mediach i social mediach,
  • oraz współpracę z liderami opinii, przedsiębiorcami, twórcami czy naukowcami.

Więcej o akcji „We Did It In Poland” przeczytasz >> TUTAJ.

PS #ToNieUrlop: prawie połowa Polaków chce zmiany określenia „urlop macierzyński” na bardziej neutralną