Kreacja zaczęła od prostej obserwacji – życie jest jak gra komputerowa. Każdy z nas ma swoje misje, zadania, przeciwników, zbiera swoje punkty. Tiger to napój energetyczny, który pomaga nam grać dłużej.
Tak powstała Game Is Not Over – interaktywna platforma retro gamingowa. Zasada jest prosta – gdy kończy się energia, Tiger pomaga wrócić do gry.
Zobacz również
– Wizualnie nawiązaliśmy do klasycznych gier z przełomu lat 80 i 90-tych, dodając jednak współczesny twist. Kultowa, pikselowa estetyka na tle ujęć filmowych tworzy pierwsze tego typu retrofuturystyczne kolaże. – powiedział Mikołaj Sadowski, Dyrektor Kreatywny i Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.
Pod adresem gameisnotover.pl można zagrać w trzy tytuły.
ANATOMIA to klasyczna platformówka o studencie medycyny, który musi zakuwać przed poprawką z anatomii. Strzelając brodą, pokonuje mniej lub bardziej agresywne organy i zbiera za nie oceny.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PARTY! to interaktywna impreza w towarzystwie japońskiej dziewczyny i jej milusińskich przyjaciół w samym sercu Tokio – stolicy kultury kawaii. Stylistycznie PARTY! nawiązuje do klasycznych tytułów z gatunku beat’em up.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
DEADLINE to symulator statku kosmicznego, w którym pracownik współczesnej korporacji przygotowuje raport inwestycyjny, strzelając do nadlatujących danych.
Za koncepcję, kreację i produkcję gier na http://gameisnotover.pl odpowiada agencja 180heartebats + JUNG v. MATT. Muzykę przygotowała agencja Sounds Made Up. Kampanię w Internecie zaplanował dom mediowy Codemedia.