Życie jest grą, czyli interaktywny content dla marki Tiger

Game Is Not Over to interaktywna platforma z grami retro, które nigdy się nie kończą. Nowy projekt agencji 180heartbeats + JUNGv. MATT dla marki Tiger.
O autorze
1 min czytania 2013-12-19

Kreacja zaczęła od prostej obserwacji – życie jest jak gra komputerowa. Każdy z nas ma swoje misje, zadania, przeciwników, zbiera swoje punkty. Tiger to napój energetyczny, który pomaga nam grać dłużej.

Tak powstała Game Is Not Over – interaktywna platforma retro gamingowa. Zasada jest prosta – gdy kończy się energia, Tiger pomaga wrócić do gry.

– Wizualnie nawiązaliśmy do klasycznych gier z przełomu lat 80 i 90-tych, dodając jednak współczesny twist. Kultowa, pikselowa estetyka na tle ujęć filmowych tworzy pierwsze tego typu retrofuturystyczne kolaże. – powiedział Mikołaj Sadowski, Dyrektor Kreatywny i Partner w 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Pod adresem gameisnotover.pl można zagrać w trzy tytuły.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

ANATOMIA to klasyczna platformówka o studencie medycyny, który musi zakuwać przed poprawką z anatomii. Strzelając brodą, pokonuje mniej lub bardziej agresywne organy i zbiera za nie oceny.

PARTY! to interaktywna impreza w towarzystwie japońskiej dziewczyny i jej milusińskich przyjaciół w samym sercu Tokio – stolicy kultury kawaii. Stylistycznie PARTY! nawiązuje do klasycznych tytułów z gatunku beat’em up.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

DEADLINE to symulator statku kosmicznego, w którym pracownik współczesnej korporacji przygotowuje raport inwestycyjny, strzelając do nadlatujących danych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za koncepcję, kreację i produkcję gier na http://gameisnotover.pl odpowiada agencja 180heartebats + JUNG v. MATT. Muzykę przygotowała agencja Sounds Made Up. Kampanię w Internecie zaplanował dom mediowy Codemedia.