Inauguracja kampanii „Żyj i pozwól żyć innym” odbyła się 20 maja br. podczas specjalnej konferencji, na której poruszono problem nieudzielania pierwszeństwa przejazdu i jego wpływ na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce.
W ramach kampanii powstał spot, w którym nieuważny kierowca przeoczył znak mówiący o nakazie ustąpienia pierwszeństwa, skutkiem czego było wypadek. W jednej ze scen stanął on przed koniecznością wyboru, kto będzie jego ofiarą – starsze małżeństwo udające się na urodziny wnuka, matka z córką wracające z przedszkola, czy młody mężczyzna spieszący do szpitala do żony i nowonarodzonego dziecka.
Zobacz również
PS
15 października 2018 roku wystartowała kampania społeczna Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przestrzegająca przed nadmierną prędkością na drogach.
PS2
Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]
W zeszłym roku KRBRD prowadziła kampanię skierowaną do młodych kierowców w wieku 18-24 lat, którzy według policyjnych statystyk ponoszą odpowiedzialność za największą liczbę zdarzeń drogowych w 2016 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing