Inauguracja kampanii „Żyj i pozwól żyć innym” odbyła się 20 maja br. podczas specjalnej konferencji, na której poruszono problem nieudzielania pierwszeństwa przejazdu i jego wpływ na stan bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce.
W ramach kampanii powstał spot, w którym nieuważny kierowca przeoczył znak mówiący o nakazie ustąpienia pierwszeństwa, skutkiem czego było wypadek. W jednej ze scen stanął on przed koniecznością wyboru, kto będzie jego ofiarą – starsze małżeństwo udające się na urodziny wnuka, matka z córką wracające z przedszkola, czy młody mężczyzna spieszący do szpitala do żony i nowonarodzonego dziecka.
Zobacz również
PS
15 października 2018 roku wystartowała kampania społeczna Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego przestrzegająca przed nadmierną prędkością na drogach.
W zeszłym roku KRBRD prowadziła kampanię skierowaną do młodych kierowców w wieku 18-24 lat, którzy według policyjnych statystyk ponoszą odpowiedzialność za największą liczbę zdarzeń drogowych w 2016 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing