Tuż przed weekendem premierę miał czwarty, wieńczący projekt Pepsi Taste The Beat teledysk. Tym samym tegoroczna edycja zakończyła się spektakularnym utworem z plejadą gwiazd polskiej sceny muzycznej. Artyści, których usłyszymy w „Żyj jak chcesz” to: Sarius, PlanBe, Kali, BARANOVSKI, Klaudia Szafrańska, Jakub Józef Orliński, Kuba Więcek. Tradycyjnie producentem jest Sir Mich. Przygotowany przez Papaya Films obraz połączył kreowany od czerwca świat w spójną całość. Oglądanie wszystkich produkcji rzuca zupełnie nowe światło na wyobrażenie o projekcie.
Ostatnia realizacja to także niecodzienne wykorzystanie wielkoformatowych projekcji, które w „Żyj jak chcesz” zostały wpisane w wielkomiejską tkankę, by następnie wyświetlić je na wieżowcach będących tłem teledysku. Co istotne – stanowiły wirtualne połączenie z artystami nieobecnymi na planie ostatniej realizacji – Muńkiem, Białasem oraz Jakubem Józefem Orlińskim. Realizacyjnie wyzwanie stanowiło użycie odpowiedniego projektora wielkoformatowego, który uzupełniał obraz.
Zobacz również
– Jestem naprawdę zaskoczona końcowym efektem i – powiem nieskromnie – uwielbiam wszystkie te numery – odkrywa Klaudia Szafrańska.
– Ta współpraca otworzyła przede mną zupełnie nieznany horyzont, pierwszy raz w muzycznej karierze mogłem współpracować z tenorem czy z popowym piosenkarzem. Do tej pory myślałem, że tego typu działania twórczo różnią się od środowiska, które reprezentuję, w praktyce – proces twórczy jest taki sam – uzupełnia Sarius.
Każda z realizacji pozwala artystom reprezentującym hip hop, rap czy R&B na porzucenie barier i rozpoczęcie nieoczywistych muzycznych miksów. Pepsi Taste The Beat połączyło Jakuba Józefa Orlińskiego (kontratenora) z Sariusem, raperów PlanBe i Kaliego z Klaudią Szafrańską czy w końcu Białasa z Muńkiem Staszczykiem.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
– W tym projekcie nie ma granic, dlatego że ktoś – może szalony, a może właśnie genialny – postanowił połączyć świat jazzu, rapu, popu, muzyki tanecznej, elektronicznej w jedno. Ten pomysł na papierze wydawał się może nawet niewykonalny, a teraz, po wszystkim – właśnie czegoś takiego było nam trzeba. Mam wrażenie, że nie tylko w kraju, ale i na świecie – mówił w trakcie realizacji czwartego nagrania BARANOVSKI.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dziś, gdy projekt wszedł końcową fazę możemy powiedzieć, że teledyski w ciągu niecałych 4 miesięcy obejrzało ponad 11 milionów widzów, na Spotify dotarły do ponad 5 mln kolejnych odbiorców. Posty artystów z kolei zgromadziły ponad 170 tys. interakcji i kolejnych kilkanaście tysięcy komentarzy.
Twórcami koncepcji projektu Pepsi Taste The Beat są Warner Music Poland oraz EWENEMENT Brand Experience Workshop, który razem z BBDO i Artegence odpowiada za jego kreację. Komunikacją zarządza OMD Media Direction, a produkcja i realizacja teledysków leży po stronnie Papaya Films.