Bierz Ż w swoje ręce, Ż bez fałszu, W Ż nie bój się próbować, Ż w swoim rytmie oraz Ż muzyką – oto hasła, które pojawiają się w tegorocznym spocie promującym trasę Męskie Granie. Reklama telewizyjna powstała na planie kręcenia teledysku do singla Początek, zapowiadającego serię siedmiu koncertów sponsorowanych przez markę Żywiec. Konwencja spotu wpisuje się w kampanię Chce się Ż prowadzoną przez markę od 2015 roku.
Kampania wspierana jest także w mediach społecznościowych oraz internecie. W miastach, w których odbywają się koncerty, pojawią się plakaty zapowiadające tegoroczną trasę.
Zobacz również
– Teledysk do singla „Początek”, na bazie którego powstał spot reklamowy, ma już ponad 17 mln wyświetleń na YouTube – mówi Maja Bucholc-Kmiecik, Kierownik marki Żywiec. – Co więcej, zaraz po premierze klip trafił na pierwsze miejsce listy „Na czasie” (trending videos) i utrzymywał się tam przez dwa kolejne tygodnie, a także zajął pierwsze miejsce w YouTube Ads Leaderboard dla Polski w maju 2018. Na Spotify piosenkę odtworzono już ponad 2.3 mln razy oraz od pięciu tygodni utrzymuje się ona na pierwszym miejscu Listy Przebojów Trójki. Chyba wszyscy nie możemy się doczekać, kiedy usłyszymy „Początek” po raz pierwszy na żywo. – dodaje.
Organizatorem trasy jest agencje LIVE. Za komunikację ATL marki Żywiec odpowiada agencja 2012, spot wyprodukował Opus Film, działania digital prowadzi agencja VML Poland. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]