Za nami największa trasa Męskiego Grania w historii. W tym roku sponsorowany przez markę Żywiec projekt odwiedził aż osiem miast, a w line-upie wydarzenia znalazło się ponad 80 wykonawców, którzy zagrali aż 180 koncertów. Zapisem tych wyjątkowych muzycznych emocji jest wydawnictwo, które pojawi się w sklepach 25 listopada. Od 4 listopada dwupłytowy album dostępny jest w preorderze. Premierę miał także pierwszy singiel z płyty – Orkiestra/Pani w obuwniczym w wykonaniu Męskie Granie Orkiestry.
Dwie godziny najlepszej polskiej muzyki
Album „Męskie Granie 2022” zawiera najlepsze wykonania utworów zarejestrowane podczas zakończonej w sierpniu trasy. Tegoroczny projekt był jeszcze bardziej eklektyczny niż podczas wcześniejszych edycji, a z dwóch scen wybrzmiały nowe muzyczne gatunki, w tym rap, jazz czy elektro, co będzie można usłyszeć także na albumie.
Zobacz również
Na każdym z koncertów pojawiły się dwa nowoczesne mobilne studia – każde z nich przejechało po Polsce ponad 3000 km. W ten sposób udało się nagrać ponad 200 godzin koncertów, z czego na płytę wyselekcjonowano ponad dwie godziny muzyki. Premiera albumu zaplanowana została na 25 listopada, a krążek dostępny jest w preorderze od 4 listopada.
Premiera singla
W samo południe, 4 listopada, odbyła się także premiera pierwszego singla zapowiadającego wydawnictwo „Orkiestra/Pani w obuwniczym” w wykonaniu Męskie Granie Orkiestry 2022. Na dwóch płytach znajdzie się w sumie 30 utworów, w tym m.in. tegoroczny singiel „Jest tylko teraz”, „Polskie tango”, „Zwiedzam świat” czy „Kawałek podłogi”.
Za nami największe Męskie Granie w historii – mówi Dorota Nowakowska, manager marki Żywiec. – Zaprosiliśmy do współpracy artystów z bardzo odmiennych muzycznie rejonów i jeszcze bardziej otworzyliśmy się na nowe gatunki muzyczne. Te wszystkie zmiany słychać na naszym najnowszym wydawnictwie. To dwie godziny najlepszej polskiej muzyki – dodaje Nowakowska.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Płyta powstała we współpracy z Mystic Production. Wytwórnia odpowiadała za nagranie i wydanie albumu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Preorder można zamówić na stronie: meskiegranie2022.pl.
Wyłącznym sponsorem trasy jest marka Żywiec.