Wszystkich wykorzystujących mechanizmy komunikacji SMS ucieszy zapewne fakt, że już od 1 lipca br. mogą oni zwiększyć jakość oraz skuteczność prowadzonych przez siebie kampanii. Oznacza to, że standard usługi znacznie wzrośnie i pozwoli generować jeszcze więcej oczekiwanych profitów. Perspektywa zmian jest zatem bardzo pozytywna, a możliwa dzięki nowym rozwiązaniom technologicznym.
Dotychczas Klienci mogli wybierać spośród dwóch rodzajów usługi wysyłki SMS, tzw. SMS-ów ECO oraz FULL. Zmiany jakie się dokonują, dotyczą usługi SMS ECO, która jest najtańszą metodą wysyłania wiadomości z numerów losowych, a która teraz z racji swojej ewolucji zyska miano SMS ECO+. Pomimo tego, że SMS ECO to podstawowa wersja wiadomości tekstowej, to cieszy się ona ogromnym zainteresowaniem. Tym bardziej udoskonalenie właśnie tego wariantu, powinno być atrakcyjne dla korzystających z niego podmiotów czy osób.
Zobacz również
Wskazując na konkretne przewagi SMS-ów typu ECO+ nad opcją ECO należy zaznaczyć, że jest to wersja SMS-ów oferująca pełne i znacznie przyśpieszone raportowanie doręczeń, natychmiastową obsługę wiadomości przychodzących, błyskawiczne doręczenie wysyłek niezależne od ich charakterystyki (bez względu czy są to pojedyncze czy masowe wiadomości) oraz większą przepustowość, sięgającą nawet 1 miliona SMS-ów na godzinę!
Opcja SMS ECO+, choć nieznacznie droższa, nadal będzie najkorzystniejszym wariantem dla tych, którzy chcą przeprowadzić kampanie SMS w przystępnej cenie. Możemy zatem stwierdzić, że przed nami nowa jakość usługi w komunikacji mobilnej.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Źródło: Platforma SerwerSMS.pl
Słuchaj podcastu NowyMarketing