Nowa usługa ECO+, czyli nowa jakość w marketingu SMS

Rynek komunikacji mobilnej jest dziś bardzo dynamiczny, dlatego w obliczu rosnących potrzeb i oczekiwań, zarówno marketerów, jak i konsumentów, oferuje coraz to nowe rozwiązania w zakresie efektowniejszego i efektywniejszego dotarcia do odbiorców.
O autorze
1 min czytania 2016-07-04

Wszystkich wykorzystujących mechanizmy komunikacji SMS ucieszy zapewne fakt, że już od 1 lipca br. mogą oni zwiększyć jakość oraz skuteczność prowadzonych przez siebie kampanii. Oznacza to, że standard usługi znacznie wzrośnie i pozwoli generować jeszcze więcej oczekiwanych profitów. Perspektywa zmian jest zatem bardzo pozytywna, a możliwa dzięki nowym rozwiązaniom technologicznym.

Dotychczas Klienci mogli wybierać spośród dwóch rodzajów usługi wysyłki SMS, tzw. SMS-ów ECO oraz FULL. Zmiany jakie się dokonują, dotyczą usługi SMS ECO, która jest najtańszą metodą wysyłania wiadomości z numerów losowych, a która teraz z racji swojej ewolucji zyska miano SMS ECO+. Pomimo tego, że SMS ECO to podstawowa wersja wiadomości tekstowej, to cieszy się ona ogromnym zainteresowaniem. Tym bardziej udoskonalenie właśnie tego wariantu, powinno być atrakcyjne dla korzystających z niego podmiotów czy osób.

Wskazując na konkretne przewagi SMS-ów typu ECO+ nad opcją ECO należy zaznaczyć, że jest to wersja SMS-ów oferująca pełne i znacznie przyśpieszone raportowanie doręczeń, natychmiastową obsługę wiadomości przychodzących, błyskawiczne doręczenie wysyłek niezależne od ich charakterystyki (bez względu czy są to pojedyncze czy masowe wiadomości) oraz większą przepustowość, sięgającą nawet 1 miliona SMS-ów na godzinę!

Opcja SMS ECO+, choć nieznacznie droższa, nadal będzie najkorzystniejszym wariantem dla tych, którzy chcą przeprowadzić kampanie SMS w przystępnej cenie. Możemy zatem stwierdzić, że przed nami nowa jakość usługi w komunikacji mobilnej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Źródło: Platforma SerwerSMS.pl

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się