Alex Lewis (BBDO Europe): W przeciwieństwie do rachunkowości czy prawa, które dotyczą oceniania wartości, my po prostu wartości tworzymy

Alex Lewis (BBDO Europe): W przeciwieństwie do rachunkowości czy prawa, które dotyczą oceniania wartości, my po prostu wartości tworzymy

Z okazji nadchodzącego Imagination Day rozmawiamy z tegorocznymi prelegentami na temat branży reklamowej, trendów i wyzwań, a także inspiracji. Jako kolejny na nasze pytania odpowiedział Alex Lewis, Director of Strategy, BBDO Europe.

Powiedz nam kilka słów na temat Twojego wykładu na Imagination Day

Jesteśmy przyzwyczajeni do pewnego rodzaju kategoryzacji, gdzie kreatywność to zjawisko bardzo ekscytujące, a dane są nudne. Ale kiedy przyjrzymy się dokładnie, w jaki sposób marki rosną, może pomoże nam to dojść do naprawdę wielkich idei i wyzwoli naszą kreatywność. O tym właśnie będą mówił podczas mojego wykładu, oczywiście na kilkunastu przykładach projektów z całego świata.

Dlaczego wybrałeś pracę w tej branży? Co jest w niej takiego pociągającego?

W przeciwieństwie do rachunkowości czy prawa, które dotyczą oceniania wartości, my po prostu wartości tworzymy.

Który projekt był dla Ciebie prawdziwym wyzwaniem? Z którego jesteś najbardziej dumny?

Snickers. Udało nam się stworzyć jedną platformę kreatywną, bardzo „wdzięczną” i do dalszego kreatywnego rozwijania i wdrożyć ją na 86 rynkach do tej pory.

Co inspiruje Cię do pracy?

Fakt, że nasze marki oddziałują na kulturę.

Czy stosujesz jakieś metody do stymulowania kreatywności?

Porzucenie komputera :-)

Jakich trendów reklamowych możemy się spodziewać w przyszłym roku?

Rozmyte cele marek zamienią się w działania zorientowane na rywalizację.

Jak myślisz – jakie wyzwania czekają branżę reklamową w najbliższej przyszłości? Których z nich możemy oczekiwać najszybciej?

Talenty = ludzie. Wiele osób zrezygnuje z pracy w branży reklamowej na rzecz bycia startupowcem. Jak ich zatrzymać?

 

Alex Lewis
Director of Strategy, BBDO Europe, London 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij