Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
Czy social media są dla rozwoju e-commerce ważniejsze od wyszukiwarek? Jakie narzędzia i taktyki wesprą Cię w tworzeniu contentu oraz dalszym prowadzeniu klienta w lejku sprzedażowym – i dlaczego moderacja jest kluczowa w tym procesie? Jak to wygląda w praktyce i czym warto się inspirować – a co może być dobrą przestrogą na przyszłość? Weź udział w webinarze i poznaj odpowiedzi.
O autorze
2 min czytania 2024-04-10

26 kwietnia o godzinie 12:00 zapraszamy na bezpłatny webinar. O tym, jak social media rewolucjonizują e-commerce opowiedzą Grzegorz Berezowski, założyciel i CEO NapoleonCat oraz Paweł Szczyrek, Marketing Team Manager w agencji Ideo Force. Spotkanie poprowadzi Damian Jemioło.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ

Czego się dowiesz

  • Dlaczego dziś dla rozwoju e-commerce social media znaczą więcej, niż wyszukiwarki?
  • Jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację?
  • Jakie procesy można zautomatyzować i jak robić to dobrze?
  • Jak rady ekspertów sprawdzały się w praktyce – i jak się nie sprawdzały…

Dla kogo

  • Dla każdego, kto prowadzi swój e-commerce lub zajmuje się marketingiem e-commerce.
  • Dla każdego, kto odpowiada za social media, kampanie organiczne i płatne realizowane w mediach społecznościowych.
  • Dla tych, którzy chcą zrozumieć, jak szybciej tworzyć content, który sprzeda oraz jak ułatwić i przyspieszyć procesy obsługi klienta w social media.
  • Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą, jak dużą rolę gra moderacja w mediach społecznościowych lub tych, którzy właśnie zaczęli się z nią mierzyć i chcą zrozumieć, jak robić to szybciej i efektywniej.
  • Dla każdego kto chce zrozumieć, co jest teraz ważne dla konsumenta w social mediach – i co rośnie w siłę.
  • Dla tych, którzy chcą się zainspirować i zobaczyć kilka ciekawych case studies – być może w nowym świetle.

Agenda

Prelekcja 1: Social media w erze zmian nawyków wyszukiwania produktów, Paweł Szczyrek

Młodzi użytkownicy sieci coraz częściej wykorzystują social media jako wyszukiwarki. Przyjrzymy się temu, jak wykorzystać te nawyki w biznesie oraz jak tworzyć wartościowy content, który zaangażuje odbiorców.

  • Czy social media to nowy Google? Zmiana nawyków wyszukiwania i messy middle.
  • Tworzenie skutecznej strategii contentowej.
  • Jak robić to dobrze? Case studies.
  • Czy możemy zautomatyzować tworzenie postów?

Prelekcja 2: Social media bez moderacji? To jak sklep bez obsługi, Grzegorz Berezowski

Moderacja pomaga budować widoczność marki i podnosić sprzedaż, a auto-moderacja pomaga skrócić oba te procesy. Poznaj skuteczne sposoby na jej wdrożenie.

  • Efektywna moderacja w social mediach – dlaczego jest kluczowa dla Twojego biznesu?
  • Automoderacja – co daje i jak działa?
  • Omówienie najlepszych praktyk i case studies z życia wziętych.
  • Podsumowanie.

Prelegenci

Grzegorz Berezowski – założyciel i dyrektor generalny NapoleonCat, platformy do zarządzania mediami społecznościowymi z bazą klientów w ponad 60 krajach. W ciągu 20 lat aktywności w świecie marketingu online zbudował agencję marketingową, platformę SaaS NapoleonCat oraz poprzedzające je Catvertiser i CheeseCat. Prywatnie: posiadacz czarnego pasa w judo oraz szczęśliwy ojciec 2 synów.

Paweł Szczyrek – Marketing Manager, Team Leader w agencji Ideo Force. Wykładowca akademicki przedmiotów z zakresu e-marketingu między innymi w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie i Uczelni Techniczno-Handlowej w Warszawie. Autor szkoleń z zakresu e-marketingu, social mediów, komunikacji w sieci. Posiada 8-letnie doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych. Zainteresowania: sztuczna inteligencja, automatyzacja w marketingu, content marketing.

Prowadzący

Webinar poprowadzi Damian Jemioło.

Doświadczenie zdobywał w pracy z takimi organizacjami jak agencja Plej, czy Agencja Kuźnia – obecnie związany z agencją strategiczną Stratosfera. Pracował również jako dziennikarz marketingowo-biznesowy, pisząc artykuły na łamach portali Marketing i Biznes, NowyMarketing czy MamStartup. Nagrał prawie 200 odcinków różnych podcastów. Był współtwórcą takich formatów jak „Marketing Przegadany”, „Post Sponsorowany”, czy „Kanał Strategiczny”. Za ten ostatni wraz z Wojtkiem Walczakiem otrzymał nagrodę na konkursie Kreatura 2023.

ZAREJESTRUJ SIĘ JUŻ DZIŚ