#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO

#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
Sprawdź zbiór najciekawszych tematów ze świata marketingu z tygodnia 13-19 kwietnia 2024 roku.
O autorze
2 min czytania 2024-04-19

>>> Sprawdź #PolecajkiNM cz.4.

Przedstawiamy Ci zbiór 10 najciekawszych tematów i artykułów z ostatnich 7 dni, które pojawiły się na NowymMarketingu (i nie tylko). Zachęcamy do przeczytania i życzymy miłej lektury!

  • Firma Dulux stworzyła nowe wydania najsłynniejszych dzieł literatury. W kolekcji znalazły się m.in. „Moby Dick” i „Frankenstein”. Każdemu z 12 tytułów nadano wyjątkowy charakter, dzięki okładce w jednym z kolorów farb z serii Heritage by Dulux.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

  • StreetEasy, firma z branży nieruchomości w swojej kampanii „Let The Journey Begin” zwraca uwagę na problem związany z zakupem domu w Nowym Jorku. Proces ten nazywa epicką odyseją, a zyskanie swojego mieszkania porównuje do dzieła sztuki. Akcję promują renesansowe dzieła.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • HMD wraz z Bodegą i Heinekenem® wprowadzają na rynek The Boring Phone. Urządzenie pozbawione będzie dostępu do internetu i aplikacji, a cała akcja ma zwrócić uwagę użytkowników na to, że życie towarzyskie offline może być naprawdę ciekawe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS #PrzeglądTygodnia [30.03-05.04]: marki na prima aprilis, prozwierzęce kampanie, moda kolejny raz spotkała się z kinem

Sprawdź zbiór najciekawszych tematów ze świata marketingu z tygodnia 30 marca-5 kwietnia 2024 roku.