Praktycznie o Influencer Marketingu – bezpłatny ebook

Praktycznie o Influencer Marketingu – bezpłatny ebook

To prawdopodobnie pierwsze na polskim rynku tak obszerne omówienie tematyki Influencer Marketingu w oparciu o polskie realia. Platforma Whitepress przygotowała ebooka edukacyjnego, który szczegółowo i praktycznie omawia temat współpracy z influencerami– od ich doboru, przez koordynację współpracy...

...aż po mierzenie efektów. Ponadto w publikacji znajdziemy aż 11 case studies, z czego 10 omawia kampanie zrealizowane z polskimi influencerami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Influencerzy odgrywają coraz większą rolę na polskiej scenie marketingowej. Szacuje się, że blogerzy docierają z tworzonymi przez siebie treściami nawet do 11 milionów użytkowników. Ponad połowa czytelników blogów podejmuje decyzje zakupowe pod wpływem ich rekomendacji. Dla prawie 75% badanych, blogi są najważniejszym źródłem wiedzy o produktach i usługach, ważniejszym nawet niż opinie znajomych! Jeśli dodamy do tego, że prawie 1/3 Polaków nie kieruje się w swoich decyzjach zakupowych tradycyjną reklamą, jasne stanie się, że nie można pomijać influencerów w projektowaniu strategii marketingowych. Właśnie dlatego powstał ten ebook. Jego rolą jest przybliżenie polskim marketerom i agencjom prawdziwego potencjału drzemiącego w Influencer Marketingu. Jednocześnie autorzy chcą pokazać, jak taka współpraca powinna wyglądać – ta pozycja to 100% praktyki w oparciu o opinie ekspertów branży i case studies z polskiego rynku. Omówione są m. in. kampanie: MasterCard i Michała Szafrańskiego, Blogogody IKEI, czy Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego i blogerów podróżniczych.

Ebook to przede wszystkim dzieło Justyny Fabijańczyk i Agaty Cupriak, ale też ekspertów, którzy dodali od siebie solidną dawkę praktycznych porad i uwag. Czytelnicy zapoznają się z opiniami: Anny Pytkowskiej z BLOGmedia, Dawida Zarazińskiego z portalu e-biznes.pl, Grzegorza Miłkowskiego z Socialpress.pl, Jacka Szlaka z Marketingu przy Kawie, Jagody Prętnickiej z SentiOne, Joanny Czeladzińskiej z Online Marketing Polska, Julii Izmałkowej z Izmałkowa Consulting, Macieja Trojanowicza z agencji Szeri Szeri, Małgorzaty Litorowicz z Admonkey.pl, Michała Wieczorka z SoTrendera, Mikołaja Winkla z Brand24, Moniki Czaplickiej z Wobuzz, Olgi Majkowskiej z OFFON Agency, Piotra Krauschara z Face Addicted, Weroniki Wyrzykowskiej z LifeTube i Szymona Słowika z Takaoto. W sumie blog ma 26 partnerów i patronów medialnych.

Ebook można pobrać za darmo ze strony.

NowyMarketing jest patronem medialnym ebooka.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij
Reklama Zamknij