Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Powiększony zespół i nowe kompetencje w TAILORS Group

W pierwszej połowie 2017 r. do zespołu TAILORS Group dołączyły trzy osoby: Konrad Nafalski, Karol Piszcz i Tomasz Danelczyk. Wzmocnili oni zespół prowadzący działania z zakresu relacji inwestorskich oraz PR. Powiększenie zespołu rozbudowało kompetencje agencji w zakresie komunikacji korporacyjnej...
O autorze
1 min czytania 2017-08-02

…oraz public affairs.

Konrad Nafalski posiada bogate doświadczenie, które zdobywał zarówno w międzynarodowych firmach doradczych, takich jak Deloitte czy EY, jak i na kierowniczych stanowiskach w grupie PKP, gdzie odpowiadał za działania związane z wizerunkiem, marketingiem i public affairs. W TAILORS Group odpowiada za projekty z zakresu komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, a także za działania public affairs.

Karol Piszcz dotychczas związany był z rynkami finansowymi, pełniąc między innymi funkcję PR Managera w TMS Brokers, jednym z wiodących na rynku biur maklerskich. W TAILORS Group odpowiada za relacje inwestorskie oraz public relations.

Tomasz Danelczyk przed dołączeniem do TAILORS Group był dziennikarzem finansowym Parkietu oraz Rzeczpospolitej, gdzie odpowiadał za analizę spółek z takich sektorów, jak FMCG, turystyka czy przemysł ciężki. W agencji odpowiada za komunikację transakcji na rynku kapitałowym oraz relacje inwestorskie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zmiany personalne to kolejny element rozwoju TAILORS Group. W marcu agencja przejęła jedną trzecią udziałów w firmie Go Responsible, powiększając zakres kompetencji o CSR i raportowanie zintegrowane.

Słuchaj podcastu NowyMarketing