Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A z Adamem Zemełką] 

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A z Adamem Zemełką] 
Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czy w mózgu istnieją obszary, których stymulacja może rozbudzić potrzebę dokonania zakupu? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy? Odpowiedzi poznasz 12 czerwca podczas NM Q&A live z dr. Adamem Zemełką.
O autorze
1 min czytania 2024-05-06

Już 12 czerwca na pytania czytelników i czytelniczek NM odpowie Adam Zemełka, doktor nauk społecznych w zakresie psychologii, doktor nauk o zdrowiu, psycholog biznesu i kognitywista. 

Skorzystaj z okazji i zadaj pytanie dr. Zemełce  – ZAPISZ SIĘ NA Q&A JUŻ TERAZ! 

Czas trwania spotkania ok. 60-90 minut.

Zasady działania Q&A

  1. Zarejestruj się na bezpłatne Q&A.
  2. Najpóźniej do 10.06 wypełnij ankietę i prześlij w formularzu jedno pytanie z obszaru neuronauki i psychologii do Adama Zemełki.
  3. 12.06 podczas webinaru ekspert odpowie na wybrane pytania.

Program spotkania

Podczas sesji pytań i odpowiedzi dowiesz się między innymi:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  1. Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego?
  2. Czy w mózgu istnieją obszary, których stymulacja może rozbudzić potrzebę dokonania zakupu? 
  3. Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?
  4. Jakie są najczęściej popełniane błędy poznawcze i jak wykorzystać je w działaniach marketingowych,
  5. Czy zawsze negatywne reakcje na reklamę stanowią zagrożenie i są niekorzystne dla wizerunku marki? Czego należy unikać w przekazie marketingowym?

Poznasz także odpowiedzi na wybrane pytania przesłane wcześniej przez uczestników Q&A.

Poznaj naszego prelegenta

Adam Zemełka

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Psycholog biznesu i kognitywista. Prowadzi szkolenia z zakresu neuromarketingu oraz doradztwo w obszarze wykorzystania wiedzy o mózgu konsumenta w praktyce sprzedażowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Doktor nauk społecznych w zakresie psychologii oraz doktor nauk o zdrowiu. Współtwórca jednego z pierwszych autoterapeutycznych projektów online. Praktyk terapii eklektycznej, w której dominuje podejście skoncentrowane na rozwiązaniach oraz racjonalno-emotywna terapia zachowań. 

Wykładowca akademicki – od ponad dekady związany z uczelniami w Poznaniu i Warszawie. Badacz i popularyzator neuronauk stosowanych w edukacji, marketingu i terapii. 

Autor kilku książek (w tym bestsellera „Autoterapia. Sto dni do szczęśliwego życia”, Sensus 2023)  oraz kilkudziesięciu artykułów, publikowanych regularnie w prasie psychologicznej i marketingowej. Pasjonat twórczości Davida Bowie, fan humoru Larry’ego Davida i miłośnik psów rasy cavalier, których przedstawiciela ma szczęście być (rozpieszczającym) opiekunem.

PS Neuronauka w praktyce: Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NAGRANIE WEBINARU]

W drugim webinarze z serii Q&A z NowymMarketingiem gościem był dr Adam Zemełka, psycholog biznesu i kognitywista. Nasz gość opowiedział o neuronauce w praktyce, czyli m.in. o tym, jak trafić z przekazem reklamowym oraz szeroko pojętą komunikacją do przebodźcowanych klientów.