Reklama dnia: Brytyjska telewizja zdradza przepis na smaczną i udaną reklamę

Reklama dnia: Brytyjska telewizja zdradza przepis na smaczną i udaną reklamę

Channel4 zapowiedział długo oczekiwane uruchomienie kolejnej edycji programu kulinarnego Great British Bake Off. Po krótkim czasie zaprezentowano również reklamę promującą program. Ta kusiła śpiewającym pieczywem, słodkościami i masą cukru.

Basowy głos mąki, pieśń drożdżówek i kawałki tęczowego tortu to z pewnością przepis na sukces. Agencja 4Creative, która była odpowiedzialna za kreację spotu, na pewno spędza po kilka godzin dziennie na siłowni, żeby spalić kalorie, zebrane podczas przygotowania ujęć do reklamy.  :) 

To pierwsza taka reklama, która w całości była przygotowana przy użyciu animowanych wypieków. W ramach projektu upieczono 335 smakołyków, które powstały z 500 jaj, 28 kg cukru i 50 kg mąki.

PS 

Nie tylko Channel4 wie jak sprawić, by odbiorcy zrobili się głodni! Canal+ w jednym ze spotów porównał treść swojego kanału z dobrze prosperującą kuchnią. Porównanie dostarczanych programów jako składników do przygotowania najlepszej jakości potraw, to smaczny przepis na reklamę, która na długo zagości w naszej pamięci! 

PS2 

Nestlé w swojej nowej i energetyzującej, jak czekolada, reklamie przyrównuje życie do karuzeli, która ciągle jest w ruchu i ciężko znaleźć w niej miejsce na chwilę dla siebie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij