Nowa reklama AXA wywołuje ciarki na ciele. Uwaga na mocny storytelling

Nowa reklama AXA wywołuje ciarki na ciele. Uwaga na mocny storytelling

AXA stworzyło kampanię, która opowiada historię tancerki urodzonej z zaburzeniami kostnymi i zaznacza, że inwestuje w projekty badawcze pod hasłem poprawy życia i bezpieczeństwa swoich klientów.

Tancerka Taylor Haines uosabia etos „niespokojności”, mimo że nie wie, co czeka ją kolejnego dnia, pracuje niestrudzenie nad swoimi pasjami. Dzięki swojej wytrwałości została tancerką i choreografem.

Nie bójmy się podejmować w życiu wyzwań, walczmy o swoje mimo wszystko.

Ścieżka dźwiękowa obecna w kampanii, nie jest przypadkowa. To "I Shall Rise", piosenka Karen O, która pojawiła się w najnowszej grze "Rise of the Tomb Raider". Teksty piosenki mówi bowiem o elastyczności w obliczu wyzwań i idealnie pasuje do historii Taylor napisanej przez życie.

Na kampanię marka wydała 5 milionów funtów.

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Fallon Londyn.

PS

Volvo zaprezentował ostatnio serię filmów Human Made Stories. To portrety ludzi, którzy niosą ze sobą niezwykłe historie i zmieniają swój świat dzięki technologii. W jednym z filmów poznajemy historię utalentowanej młodej skrzypaczki, która uległa dramatycznemu wypadkowi, a przed sobą miała obiecują przyszłość. Przez sparaliżowanie i uszkodzenie mózgu musiała pożegnać się ze swoją pasją.

PS2

Według koncernu Volkswagena zmysł wzroku nie jest potrzebny, żeby w pełni docenić piękno nowego modelu. Stąd pomysł, by do nowej sesji zdjęciowej samochodu zatrudnić niewidomego fotografa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij