Naturalna kampania domu mody Balenciaga z prawdziwymi zakochanymi

Naturalna kampania domu mody Balenciaga z prawdziwymi zakochanymi
Dom mody Balenciaga tym razem w swojej najnowszej kampanii stawia na naturalność i prawdziwe życie – kolekcję marki na sezon jesień-zima 2019/2020 promują autentyczne pary mieszkające w Paryżu.
O autorze
1 min czytania 2019-07-29

Dotychczas marki modowe z sezonu na sezon tworzyły coraz to barwniejsze kampanie, które przykuwały wzrok odbiorcy. W rolach głównych zaś występowały topowe modelki, które w jak najatrakcyjniejszy sposób prezentowały ubrania marek z nowej kolekcji.

Teraz jednak powoli odchodzi się od tego schematu na rzecz większej naturalności. Popularne domy mody coraz częściej rezygnują z efektywnych zabiegów i stawiają na prostotę, zaś modelki wcielają się w role aktorów i wyrażają jakieś emocje.

Tak jest w przypadku najnowszej kampanii hiszpańskiego domu mody Balenciaga, który nawet poszedł o krok dalej i zaprosił do projektu autentyczne pary z Paryża. W ramach promocji nowej kolekcji na sezon jesień-zima 2019/2020 marka postanowiła stworzyć też nietypowy film, w którym zakochani zostali uchwyceni z nieoczywistej perspektywy, jakby z miejskich kamer cctv.


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W 2018 roku dom mody Balenciaga stworzył kampanię, w której modelki wcieliły się w role celebrytek chowających się przed wścibskimi paparazzi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Internauci zauważyli, że nietypowe buty marki Balenciaga na pierwszy rzut oka przypominają opakowanie do frytek McDonalda. Sieć fast-foodowa szybko podchwyciła tę myśl.