TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Krakowska Grupa 3 zmienia identyfikację wizualną i strategię komunikacji

Krakowska Grupa 3 zmienia identyfikację wizualną i strategię komunikacji
Początkiem sierpnia tego roku Grupa 3, krakowska agencja z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku, wdrożyła nowy system identyfikacji wizualnej i strategię komunikacji. Zmieniona szata graficzna i nowa strona internetowa to pierwsze kroki w rebrandingu firmy.
O autorze
1 min czytania 2019-08-19

Grupa 3 to agencja full service działająca w obszarze: kampanii BTL, brandingu, digitalu, promocji konsumenckich, social mediów oraz wideo marketingu. Impulsem do zmiany dotychczasowej identyfikacji stały się zmiany strukturalne zachodzące wewnątrz firmy. Głównym celem był wzrost rozpoznawalności i stworzenie tożsamości odzwierciedlającej dynamiczny rozwój agencji. Jako punkt wyjścia do zbudowania nowego brand booka przyjęty został trójkąt z logotypu firmy.

Zakres działania agencji oraz logo zostają takie same. Zmiana dotyczy w głównej mierze nowej typografii oraz kolorystyki i jest widoczna na oficjalnej stronie firmy (www. grupa3.com.pl), wkrótce również w kanałach social mediowych i akcydensach. Od teraz agencja będzie posługiwać się geometrycznym, bezszeryfowym fontem Poppins. Jest on dziełem Jonna Pinhorna i Ninada Kale z Indian Type Foundry, których prace wykorzystywane są przez marki takie jak Apple, Sony czy Google. Obecna kolorystyka, oparta o czerń i biel, została uzupełniona o miedź oraz kolory pomocnicze: pomarańczowy, niebieski i granatowy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Miedź charakteryzuje się dużą trwałością oraz walorami estetycznymi, a według wierzeń ludowych, przyciąga miłość i pomaga budować pozytywne relacje z ludźmi. Kruszec ten jest z powodzeniem wykorzystywany w wielu dziedzinach życia m.in. w medycynie, infrastrukturze miast czy w gospodarstwach domowych. Tym samym doskonale wpisuje się w DNA marki, odzwierciedla tożsamość i najważniejsze wartości agencji:

  • CRM – budowanie trwałych relacji z klientami, którzy współpracują z naszą agencją średnio aż przez 9 lat, dotychczasowy rekord to 18 lat,
  • know-how – doświadczenie i wieloletnią obecność na rynku, we wrześniu tego roku firma będzie obchodzić 22. rok istnienia,
  • full service – szeroki zakres kompetencji oraz bogate portfolio klientów i podwykonawców, których liczba nieustannie rośnie i dostępna jest na naszej nowej www – mówi Wojciech Jachimczuk, dyrektor kreatywny agencji.

Trójkąt z logotypu posłużył także do zaprojektowania strony internetowej, stąd widoczne podziały na 3 w architekturze informacji oraz do stworzenia nowej strategii komunikacji. Omne trium perfectum (z łac. wszystko co potrójne jest doskonałe) to nowy claim spójny z filozofią firmy. W Grupa 3 każdy projekt realizowany jest w oparciu o 3 komplementarne elementy: strategię, kreację i relację.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się