Kaj Ty mi sam sznupiesz? – niestandardowa promocja sieci Aldi w social mediach

Kaj Ty mi sam sznupiesz? – niestandardowa promocja sieci Aldi w social mediach

Sieć Aldi kilka dni temu oficjalnie pojawiła się na Facebooku, w związku z czym ruszyła z social mediową kampanią – w jej ramach stworzono serię grafik z chwytliwymi i żartobliwymi hasłami, dopasowanymi do poszczególnych regionów Polski.

„Codziennie świeże angielki”, „Nie rób siupy, polub Aldi” czy „Hejbnij się na lajka” to tylko niektóre hasła, które widnieją na grafikach zamieszczonych na facebookowym profilu marki Aldi. Kreacje są częścią launchowej kampanii brandu na Facebooku, za którą odpowiada agencja The Digitals we współpracy z Scholz&Friends Warszawa. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Każda z poniższych grafik została przygotowana pod odpowiedni region – np. Dolny Śląsk, Wielkopolskę czy też Małopolskę.

– W naszych założeniach było stworzenie regionalnych kreacji dla obszarów, z dedykowanymi treściami w celu skutecznej lokalizacji i pozyskania tym samym nowych odbiorców :). Buzz, który zdążył się przez ten czas wytworzyć pokazuje, że było to właściwie działanie, co bardzo nas cieszy :) – powiedział Łukasz Korczewski, social team leader The Digitals. 

Oprócz tego, na profilu marki Aldi na Facebooku pojawiły się także kreacje reklamujące poszczególne produkty dostępne w sieci, wraz z żartobliwymi hasłami.

 

PS

SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, no i ŁOOO!mża. W czerwcu br. Podlaskie zaprezentowało największe atrakcje regionu posługując się emocjami – dosłownie. A te niosły się viralowo.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij