Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kaj Ty mi sam sznupiesz? – niestandardowa promocja sieci Aldi w social mediach

Kaj Ty mi sam sznupiesz? – niestandardowa promocja sieci Aldi w social mediach
Sieć Aldi kilka dni temu oficjalnie pojawiła się na Facebooku, w związku z czym ruszyła z social mediową kampanią – w jej ramach stworzono serię grafik z chwytliwymi i żartobliwymi hasłami, dopasowanymi do poszczególnych regionów Polski.
O autorze
1 min czytania 2019-08-27

„Codziennie świeże angielki”, „Nie rób siupy, polub Aldi” czy „Hejbnij się na lajka” to tylko niektóre hasła, które widnieją na grafikach zamieszczonych na facebookowym profilu marki Aldi. Kreacje są częścią launchowej kampanii brandu na Facebooku, za którą odpowiada agencja The Digitals we współpracy z Scholz&Friends Warszawa. 

Każda z poniższych grafik została przygotowana pod odpowiedni region – np. Dolny Śląsk, Wielkopolskę czy też Małopolskę.

– W naszych założeniach było stworzenie regionalnych kreacji dla obszarów, z dedykowanymi treściami w celu skutecznej lokalizacji i pozyskania tym samym nowych odbiorców :). Buzz, który zdążył się przez ten czas wytworzyć pokazuje, że było to właściwie działanie, co bardzo nas cieszy 🙂 – powiedział Łukasz Korczewski, social team leader The Digitals. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Oprócz tego, na profilu marki Aldi na Facebooku pojawiły się także kreacje reklamujące poszczególne produkty dostępne w sieci, wraz z żartobliwymi hasłami.

 

PS

SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, no i ŁOOO!mża. W czerwcu br. Podlaskie zaprezentowało największe atrakcje regionu posługując się emocjami – dosłownie. A te niosły się viralowo.