„Codziennie świeże angielki”, „Nie rób siupy, polub Aldi” czy „Hejbnij się na lajka” to tylko niektóre hasła, które widnieją na grafikach zamieszczonych na facebookowym profilu marki Aldi. Kreacje są częścią launchowej kampanii brandu na Facebooku, za którą odpowiada agencja The Digitals we współpracy z Scholz&Friends Warszawa.
Każda z poniższych grafik została przygotowana pod odpowiedni region – np. Dolny Śląsk, Wielkopolskę czy też Małopolskę.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– W naszych założeniach było stworzenie regionalnych kreacji dla obszarów, z dedykowanymi treściami w celu skutecznej lokalizacji i pozyskania tym samym nowych odbiorców :). Buzz, który zdążył się przez ten czas wytworzyć pokazuje, że było to właściwie działanie, co bardzo nas cieszy 🙂 – powiedział Łukasz Korczewski, social team leader The Digitals.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Oprócz tego, na profilu marki Aldi na Facebooku pojawiły się także kreacje reklamujące poszczególne produkty dostępne w sieci, wraz z żartobliwymi hasłami.
PS
SuWOW!ki, DrOHiczyn, SUPER!aśl, no i ŁOOO!mża. W czerwcu br. Podlaskie zaprezentowało największe atrakcje regionu posługując się emocjami – dosłownie. A te niosły się viralowo.